Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

Objektų šalinimas.


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Jokių atsakymų į šią temą

#1
Tony_Martin

Tony_Martin

    Administratorius

  • Veteranas
  • 3.020 Pranešimai
  • Gyv. vietaKaunas
  • T.Martin#5370
  • Darbas:Traktoristas
  • VIP:aktyvuotas
  • XP:250.000xp
  • Geriausias 2016 metų:mechanikų direktorius!

Objektų šalinimas MTA, naudojant resource'ą

 

REIKIA TURĖTI:

  • MTA, naujausią versiją galite atsisiųsti iš mtasa.com;
  • Map editor, naujausią versiją galite atsisiųsti iš sa-mp.com;
  • Notepad'ą;
  • Rankas;

 

 

 

 

ŠALINIMAS

 

 

  1. Sukuriame aplankalą su bet kokiu pavadinimu, pvz: „DMO“.
  2. Sukuriame failą pavadinimu „meta.xml“.
  3. Į „meta.xml“ failą įrašome:
<meta>
<info version="1.0" type="script"/>
<min_mta_version client="1.3.0" server="1.3.0"/>
<script src="DMO.lua" type="server"/>
</meta>
  • <meta> / </meta> - failo pradžia / pabaiga.
  • <info /> - informacija, versija ir tipas.
  • <min_mta_version /> - minimali versija.
  • <script /> - kelias prie skripto.

      4. Sukuriame failą pavadinimu „DMO.lua“.

      5. Į „DMO.lua“ failą įrašome:

 addEventHandler ( "onResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()

end)

  6. Perkeliame „meta.xml“ ir „DMO.lua“ failus į aplankalą „DMO“.

  7. Perkeliama aplankalą „DMO“ į:

...\MTA aplankalas\server\mods\deathmatch\resources\

8. Paleidžiame „Map editor“, ištriname objektus, kopijuojame gautą kodą.

 

 

  • Video pamoka „SA-MP Objektų panaikinimas“ - youtube.

9. Gautą kodą įkeliame į „DMO.lua“ (tarp „function ()“ ir „end)“) ir pakeičiame jį:

Pvz: iš „Map Editor“ gavote tokį kodą:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 347.1953, 1799.2656, 18.7578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 342.9375, 1796.2891, 18.7578, 0.25);
  • 1 parametras - žaidėjo ID kuriam bus ištrintas objektas.
  • 2 parametras - trinamo objekto modelio ID.
  • 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.
  • 6 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.

Keičiame į:

removeWorldModel (1411, 3000, 347.1953, 1799.2656, 18.7578)
removeWorldModel (1411, 3000, 342.9375, 1796.2891, 18.7578)
  • 1 parametras - trinamo objekto modelio ID.
  • 2 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.
  • 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.

Jeigu nepastebėjote pakeitimų:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 

pasikeitė į

 

 

 

removeWorldModel (

 

Dingo 6 parametras "0.25", jis atsirado 2 vietoje, kurio reikšmė: "3000", ir dingo simbolis ";", nuo galo.

 

 

Gauta kodą galite sukonvertuoti - http://convertffs.com/

 

10. Išsaugojame pakeitimus.

11. Paleidžiame „MTA“, „MAP Editor“.

12. Atidarome console („~“) ir suvedame: start DMO.

 

* Jeigu objektai neišsitryne - nuskriskite toli nuo tos vietos ir grįžkite atgal.

 

 

Netradicinio tekstinio failo sukūrimas notepad pagalba
 
  • Paleidžiame notepad'ą.
  • Įrašome reikalingą tekstą.
  • Spaudžiame „File > Save As...
  • Ištriname iš pavadinimo „*.txt
  • Į laukelį „pavadinimas“ įrašome reikiamą pavadinimą, iš karto su formatu. Pvz: „DMO.lua“.
  • Žemiau, laukelyje „failo tipas“, pasirenkame „Visi failai“ ir spaudžiame „išsaugoti“.

Šį pranešimą redagavo monaco_: 08 rugsėjo 2016 - 18:13

  • 1

Martin_parasas.png

Dabartines pareigos - Administratorius |  Golivefm Dj | Rageout narys.

Žvejys

 

qS6jvY3.png

unknown.png

 

 





0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)