Objektų šalinimas MTA, naudojant resource'ą
REIKIA TURĖTI:
- MTA, naujausią versiją galite atsisiųsti iš mtasa.com;
- Map editor, naujausią versiją galite atsisiųsti iš sa-mp.com;
- Notepad'ą;
- Rankas;
ŠALINIMAS
- Sukuriame aplankalą su bet kokiu pavadinimu, pvz: „DMO“.
- Sukuriame failą pavadinimu „meta.xml“.
- Į „meta.xml“ failą įrašome:
<meta> <info version="1.0" type="script"/> <min_mta_version client="1.3.0" server="1.3.0"/> <script src="DMO.lua" type="server"/> </meta>
- <meta> / </meta> - failo pradžia / pabaiga.
- <info /> - informacija, versija ir tipas.
- <min_mta_version /> - minimali versija.
- <script /> - kelias prie skripto.
4. Sukuriame failą pavadinimu „DMO.lua“.
5. Į „DMO.lua“ failą įrašome:
addEventHandler ( "onResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), function () end)
6. Perkeliame „meta.xml“ ir „DMO.lua“ failus į aplankalą „DMO“.
7. Perkeliama aplankalą „DMO“ į:
...\MTA aplankalas\server\mods\deathmatch\resources\
8. Paleidžiame „Map editor“, ištriname objektus, kopijuojame gautą kodą.
- Video pamoka „SA-MP Objektų panaikinimas“ - youtube.
9. Gautą kodą įkeliame į „DMO.lua“ (tarp „function ()“ ir „end)“) ir pakeičiame jį:
Pvz: iš „Map Editor“ gavote tokį kodą:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 347.1953, 1799.2656, 18.7578, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1411, 342.9375, 1796.2891, 18.7578, 0.25);
- 1 parametras - žaidėjo ID kuriam bus ištrintas objektas.
- 2 parametras - trinamo objekto modelio ID.
- 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.
- 6 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.
Keičiame į:
removeWorldModel (1411, 3000, 347.1953, 1799.2656, 18.7578) removeWorldModel (1411, 3000, 342.9375, 1796.2891, 18.7578)
- 1 parametras - trinamo objekto modelio ID.
- 2 parametras - spindulys kuriame bus ištrintas objektas.
- 3-5 parametrai - x, y, z koordinates kur bus ištrintas objektas.
Jeigu nepastebėjote pakeitimų:
RemoveBuildingForPlayer(playerid,
pasikeitė į
removeWorldModel (
Dingo 6 parametras "0.25", jis atsirado 2 vietoje, kurio reikšmė: "3000", ir dingo simbolis ";", nuo galo.
Gauta kodą galite sukonvertuoti - http://convertffs.com/
10. Išsaugojame pakeitimus.
11. Paleidžiame „MTA“, „MAP Editor“.
12. Atidarome console („~“) ir suvedame: start DMO.
* Jeigu objektai neišsitryne - nuskriskite toli nuo tos vietos ir grįžkite atgal.
- Paleidžiame notepad'ą.
- Įrašome reikalingą tekstą.
- Spaudžiame „File > Save As...“
- Ištriname iš pavadinimo „*.txt“
- Į laukelį „pavadinimas“ įrašome reikiamą pavadinimą, iš karto su formatu. Pvz: „DMO.lua“.
- Žemiau, laukelyje „failo tipas“, pasirenkame „Visi failai“ ir spaudžiame „išsaugoti“.
Šį pranešimą redagavo monaco_: 08 rugsėjo 2016 - 18:13