Abu mano, pana dar neturi kolkas
Prisijungti Registruotis
Ką vairuojate?
#62
Parašė 19 spalio 2016 - 13:36
Abu mano, pana dar neturi kolkas
aš tai tavo vietoj abu juos parduočiau ir nusipirkčiau kokia nors mašina kuri nereikalatu tiek daug pinigų nes spėju jos dvi,tai tikrai kišenę purto tuolab kad čia senos bmw ir detalės tikrai brangios ant jų,manau tiek kiek tu šaibų ant jų išleidęs esi,tai manau jau būtum kiek naujesnę bmw pasiėmęs
#63
Parašė 19 spalio 2016 - 15:09
Dzin tos šaibos, svarbu kieme gražiai atrodoaš tai tavo vietoj abu juos parduočiau ir nusipirkčiau kokia nors mašina kuri nereikalatu tiek daug pinigų nes spėju jos dvi,tai tikrai kišenę purto tuolab kad čia senos bmw ir detalės tikrai brangios ant jų,manau tiek kiek tu šaibų ant jų išleidęs esi,tai manau jau būtum kiek naujesnę bmw pasiėmęs
#64
Parašė 19 spalio 2016 - 16:01
Dzin tos šaibos, svarbu kieme gražiai atrodo
Noreciau paziuret kaip tau dzin butu, kad keleta dalyku pakeist 1k euro.
#66
Parašė 19 spalio 2016 - 17:22
Ziurint ka nori pakeisti ir t.t. vien del bmw pirkimo, jeigu koki kledara perki, kuris visiems patinka, aisku, kad jau sulauzytas bus, nebent is senio pirksi. Aisku, brangu ir t.t. bet vistiek uz darba ir dalis visose masinose daug mokesi. O siaip is 2 pazystamu zmoniu, tai su bmw laksto, tai karoce vienas pinigu prikises, nes jau hana parejo, kitas keite bmw, tas isvis kledaras paskutinis. Butu priekiu varomas, tai niekas taip ju nelauzytu.
#67
Parašė 19 spalio 2016 - 17:32
Teisių neturiu dar, o BMW neimčiau, nes pats žinai, kad brangios detalės. Man Audi A6 C5 ar C7 pilnai užtektų
Ha,audi a6 c5 vienintelė iš audi kuri man nepatinka galas nekaip atrodo,bet aišku kiekvienam savaip,tai čia bent jau man o šiaip jei patinka pirk,bet aišku irgi šaibų reikės investuot,aišku žymiai mažiau nei bmw bet kažkiek tai reikės,kėbula tvarkytis gan dažnai teks.
#68
Parašė 19 spalio 2016 - 18:12
Ha,audi a6 c5 vienintelė iš audi kuri man nepatinka galas nekaip atrodo,bet aišku kiekvienam savaip,tai čia bent jau man o šiaip jei patinka pirk,bet aišku irgi šaibų reikės investuot,aišku žymiai mažiau nei bmw bet kažkiek tai reikės,kėbula tvarkytis gan dažnai teks.
O kieno auto kebulo tvarkyt nereikia? Ir isvis, ka ten tvarkyt???
#71
Parašė 19 spalio 2016 - 21:29
Marozai,taip visu auto kebula tvarkyt reik,bet tarkim jei lyginant japoniska su vokiska,tai vokiskoj dazniau su kebulu problemos bus,taciau Japonai rudyja greiciau.Kiekvienam auto yra savu pliusu ir minusu
kad tu japona labiau tvarkyt reiks nei voketi cia jau biski nupeizejai i pievas
#73
Parašė 20 spalio 2016 - 15:31
kad tu japona labiau tvarkyt reiks nei voketi cia jau biski nupeizejai i pievas
nu realiai remiuosiu asmeniniam patirtimi,tai galiu pasakyti nihuja ten nk tvarkyti nereikia pazystamas audi a4 turi ir iki siol pastoviai pinigus kisa,o dar kitas su japoniska honda accord vazineja ir vps tiek kiek laiko turejo beveik nieko nekeicia,tad tu irgi cia nupezejai i pievas
o siaip teisingai robke sako,viskas priklauso nuo savininko gali buti vokietis blogas,o gali buti japonas blogas,kai perki auto cia jau kaip paklius ir nieko nepakeisi,vieni uz japonus kiti uz vokiecius,as asmeniskai uz japonus,nes tikrai daug pazystamu turiu,kurie vairuoja sias masinas ir dideliu investiciju nereikalauja
#75
Parašė 23 spalio 2016 - 23:02
Nu matau, kad nesuprantat apie bmw visiskai nieko ;D, tiesiog laikotes visi stereotipu, kad brangios detales/senos ir t.t.
Okey, pradekim apsviest jumis bent truputi, ka reiskia turet bmw, o ne koki audi, mazda, toyota ir t.t. Bmw - tai tokia marke kurios kaina ateityje ypac kila, nesvarbu, jog sena. Uztad labai svarbi jos komplektacija ( sildomos, elektra valdomos rekaro sedynes, antripraslidimo sistema, sildomi veidrodeliai borto kompas, autopilotas ir t.t.), jus sakot, kad geriau vietoj seno turet nauju metu Bmw. Kodel jums taip atrodo, kad yra geriau? Ka tarkim 2002-2008 metu bmw turi naujesnio nei geros komplektacijos 1993-1997 metu bmw? Viena/dviem daugiau oro pagalviu, bmw gamikliska parktronika ir pora TIK saugumui skirtu privalumu. Tikri rimti bmw fanai, nesiskaitytu su paprastais stumikais ant bmw net gincytis ar jiems rodyt tiesa kaip kas yra, tiesiog tyliai, su sypsena apeitu ta tema.
Dar vienas idomus varijantas, kuris iskart sulauzo stereotipa, kad bmw brangios detales. (Aisku yra labai brangios, tos retos, kurios vaziuodavo tiesei i amerika, ar budavo leisdamos M/Hartge/Hamman/M-tech ir kt. dalys, kuriuos budavo senais laikais(ir jau dabar) prabanga. Tai, kad bmw yra kaip puzzle, tarkim va, e34 sedynes tinka is e32,e39,e38, galinis tiltas ant e36 tinka is e46, e31, e30, pavaru deze tinka ant e34 tinka is laabai daug modeliu, tad jei kas nors sugenda, galima ju rasti, pilnu srotu yra Lietuvoj, nebutina pirkt brangias, kurias kiti kolekcionuoja ir kelia automobilio kaina, is bmw fanu grupiu facebooke gali gaut viska papigiai, tik reikia moket ieskot.
Tad, jei nesigilinot nei per puse kas yra bmw, tad geriau apeikit ramei, nes cia toks pats principas, kai suzinai apie zmogus is aplinkiniu koks jis yra, bet pats nepabendraves, nesupranti koks jis yra is tikro.
Gal netycia atsiras kurie domisi rimtai bmw, prasom, sitas puslapis yra visu pasauliu bmw forumu forumas. http://www.bimmerfest.com/forums/.
Šį pranešimą redagavo Silent_Death: 23 spalio 2016 - 23:05
The spirit is life.
The mind is the builder.
The physical is the result.
#76
Parašė 23 spalio 2016 - 23:31
Nu masina kaip masina. Bet kas jas turi, taigi drozia, kam ji daugiau skirta? Tai pagal kaina ziurint arba dafiga uz ja moket, ar suda nupirkt. O vistiek, ant kiek jis geras auto bus. Aisku gali i ji sukist pinigu ir t.t. ir vazinet sau. Draugas pats turi 46, tai sako, kad bmw tai tik drozimui masina. Kitas dalykas, kad tas galas varomas. Zinoma, linksma, bet nesaugu vazineti is dalies.
Vat mano poziuris i bmw, kad juos perka tokie atmarozkes. Galas varomas gi, pasidarasko, dauzo stoteles ir ne tik, o po to verkia, kad visi stumia ant bmw. Kur krutesnis pacanas bus, islipes is mazdos, ar bmw?
#77
Parašė 24 spalio 2016 - 00:56
As del mazdos neturiu nieko pries, puiki masina, labai patinka pvz Rx7 rotorinis variklis, su juo galima nezmoniskai isvystini galia, tiek ant greicio, tiek ant drifto, taciau interjeras man beskonio(tik mano nuomone), bet ne is tolo nera tokia populiari.
Lietuva bendru pasaulio mastu yra didelis gilus kaimas, tiek kaime tiek mieste vazinejas visokio tipo kevalai, kurie ir sako, kad va pvz bmw tik ir skirtas drozti, nes tautos issilavinimas yra menkas, jiem svarbu sulaukt 18 issilaikyt teises, nusipirkt BEMWA, ciesint su juo kacyces ir dw pi*t skersa druze i stotele ar siena, taip ir gaunas paliava. Taip ir susidaro bendras ispudis, kad sita marke yra nuvertinta, nes jaunimas perka, nesuvaldo ir dauzo jas. Visi zino, kad sita marke yra linksma, nes yra RWD, paspaudi gaza ir drift'ini. Bet deja, ne automobilis renkasi kas vairuos ji, o tusciu galvu savininkai. Tavo draugelis tikrai ne mechanikas jei sako, kad e46 tik ant drozimo, nebent turi lavona, nera bapkiu atkelt ka yra pridirbes, supykes ant bmw ir todel taip sako. Nu zdz, as matau bmw kitu kampu nei daugelis zmoniu. Tiesiog nepasidomeje kokie grand meetai vyksta pasaulyje, ir kaip kas yra susije, nesupras. Bmw visada issiskyre ir issiskirs savo kitokiu poziuriu i vidaus degimo variklius. Man patiko vienas BMW e34 M power engine kurejas, kuris pasake - Kiekvienas durnius gali sukelti variklio galias su kompresoriais (Mercedes Benz) ar turbinomis (Audi). Bet prisiminkim tai, kad bmw M varikliai yra be turbinu, taciau isvysto begalo didelius skaicius (AG, KW, nM). Cia 1 is daaaaaugeliu varijantu kuom issiskiria bmw savo kuribiskumu nuo kitu markiu.
Šį pranešimą redagavo Silent_Death: 24 spalio 2016 - 00:58
The spirit is life.
The mind is the builder.
The physical is the result.
#78
Parašė 24 spalio 2016 - 01:12
Zinoma, linksma, bet nesaugu vazineti is dalies.
Tam yra anti praslidimo sistemos. Veikimo principas manau ir taip aiskus.
Sakai su FWD saugiau? Isivaizduok dabar, -1 laipsnis, sviezus, purus driegnokas sniegas, digliuotos naujos 2016metu padangos Gerai sukabina, joa? Bmw va sunkei rieda, juokias va visi, kad neivaziuoja i kalna xD, niekam tike bmw. Ok, tesiam, tarkim ramus vaziuoji tiesiai su priekiu varomu automobiliu, 1-2-5-10km, mzdg 50km/h priletini greiti, nes matai yra posukis, o plentas prisniges klampaus sniego, su truputis provizu, priletines ir suki staigiau i posuki, matai, kad kazkaip sunkei sukias, tiesiog slysta masina tiesiai, spaudi gaza, nereaguoja, nesisuka masina? Kame problema? Pilna sniego prilipe prie posparniu, nebera sniegui kur dingti, jis taip ir lieka protektoriuose, valdomumas dingsta, nes gaunas tas pats kaip su plikom padangom, vsio, ieini i griovi arba speji sustot. O ziurek, kaip yra su bmw, (isijungi antipraslidimo kontrole, ratai tiek nebesikasa, db jau galima ir i kalna ivaziuot!!! Kaip cia dabar bmw gali is vietos i kalna ivaziuot?) galas varomas, priekis skirtas valdyt. todel priekiniai posparniai nesurenka sniego, o galiniai ratai tiesiog varomi, bet ir ten nesirenka sniegas, NES sniegui yra didelis tarpas lekt is protektoriaus pro galinio bamperio.
Tai kame moralas? Nejaugi visais atvejeis FWD yra saugesne?
Šį pranešimą redagavo Silent_Death: 24 spalio 2016 - 01:17
The spirit is life.
The mind is the builder.
The physical is the result.
#79
Parašė 24 spalio 2016 - 06:50
Ok. Užteks. Čia labiau diskutuojat apie gedimus ir t.t. Jei norit, prateskite čia. http://lsgyvenimas.l...automobilius/ .Kitu atveju, komentarai bus trinami, o jų autoriai baudžiami. Ačiū už supratingumą
Šį pranešimą redagavo ジョニー・デーグル: 05 gegužės 2017 - 19:19
#80
Parašė 24 spalio 2016 - 17:12
Nu matau, kad nesuprantat apie bmw visiskai nieko ;D, tiesiog laikotes visi stereotipu, kad brangios detales/senos ir t.t.
Okey, pradekim apsviest jumis bent truputi, ka reiskia turet bmw, o ne koki audi, mazda, toyota ir t.t. Bmw - tai tokia marke kurios kaina ateityje ypac kila, nesvarbu, jog sena. Uztad labai svarbi jos komplektacija ( sildomos, elektra valdomos rekaro sedynes, antripraslidimo sistema, sildomi veidrodeliai borto kompas, autopilotas ir t.t.), jus sakot, kad geriau vietoj seno turet nauju metu Bmw. Kodel jums taip atrodo, kad yra geriau? Ka tarkim 2002-2008 metu bmw turi naujesnio nei geros komplektacijos 1993-1997 metu bmw? Viena/dviem daugiau oro pagalviu, bmw gamikliska parktronika ir pora TIK saugumui skirtu privalumu. Tikri rimti bmw fanai, nesiskaitytu su paprastais stumikais ant bmw net gincytis ar jiems rodyt tiesa kaip kas yra, tiesiog tyliai, su sypsena apeitu ta tema.
Dar vienas idomus varijantas, kuris iskart sulauzo stereotipa, kad bmw brangios detales. (Aisku yra labai brangios, tos retos, kurios vaziuodavo tiesei i amerika, ar budavo leisdamos M/Hartge/Hamman/M-tech ir kt. dalys, kuriuos budavo senais laikais(ir jau dabar) prabanga. Tai, kad bmw yra kaip puzzle, tarkim va, e34 sedynes tinka is e32,e39,e38, galinis tiltas ant e36 tinka is e46, e31, e30, pavaru deze tinka ant e34 tinka is laabai daug modeliu, tad jei kas nors sugenda, galima ju rasti, pilnu srotu yra Lietuvoj, nebutina pirkt brangias, kurias kiti kolekcionuoja ir kelia automobilio kaina, is bmw fanu grupiu facebooke gali gaut viska papigiai, tik reikia moket ieskot.
Tad, jei nesigilinot nei per puse kas yra bmw, tad geriau apeikit ramei, nes cia toks pats principas, kai suzinai apie zmogus is aplinkiniu koks jis yra, bet pats nepabendraves, nesupranti koks jis yra is tikro.
Gal netycia atsiras kurie domisi rimtai bmw, prasom, sitas puslapis yra visu pasauliu bmw forumu forumas. http://www.bimmerfest.com/forums/.
Pasakysiu aš tau kas yra bmw iš dalies tiesą parašiai,šiaip aš pats esu didelis bmw fanas,tačiau vien dėl eksplotacijos kažin ar pirksiu.Šiaip geri automobiliai buvo,tačiau geri jie buvo kai buvo nauji,o kai jiems jau po 20metų,tai paprasčiausiai tapo kibirai kurie iš tavęs pastoviai siurbia pinigus.Ir jeigu tu nusipirkai bmw kuris iš tavęs neima tiek daug pinigų,tai nereiškia,kad buvę savininkai irgi į jį neinvestavo ir taip aišku,kad bmw automobiliai genda,dalys brangios,ryja taip pat normaliai ir pastoviai su jomis būna problemų,jeigu žmogus nusiperka bmw ir nieko į ja neinvestuoja,vadinasi jam pasisekė,kad buvę šeimininkai kur kas daugiau įkišo šaibų.Taip,su bmw važinėti yra didelis kaifas dėl važiavimo visos Mazda,toyta ir kiti japonai neprilygs,tačiau ant eksplotacijos žymiai bus pigiau.Jeigu tau negaila kišti daug pinigų į automobilį,jeigu turi jų pakankamai tai aišku kodėl gi ne ? galima ir bmw pirkti,tačiau jeigu iš paskutinės algos vos sukrapštai kurą užpilti,tai šis automobilis tikrai ne tau. Vat tau atsakymas kas yra bmw,tikrieji bmw fanai niekada nepripažins blogiausio šio automobilio,nes kad ir koks jis bebūtų,jiems niekada nebus gaila į jį investuoti,čia yra ne mano vieno tokia nuomonė,daug domėjausi apie šiuos automobilius ir patikėk manim atsiliepimų daug neigiamų dėl eksplotavimo.
Ok. Užteks. Čia labiau diskutuojat apie gedimus ir t.t. Jei norit, prateskite čia. http://lsgyvenimas.l...e-1#entry776691. Kitu atveju, komentarai bus trinami, o jų autoriai baudžiami. Ačiū už supratingumą
Sorry,bet kadangi jau čia su forumo dalyviais pradėjome apie tai diskutuoti,tai kažkaip man vienam dabar pareiti į kitą temą nežką,nes nei jie ką pamatys,nei ką tai norėjau čia šiek tiek žmogui apie tai parašyti,jeigu labai blogai,tai manau pratrinsi visus komentarus.
2 vartotojai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 2 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)