Trailer:
Gameplay:
Žaidimų dizainas:
Žaidimo Dizaino katedra pradeda naują žemėlapyje genezę formuojant savo techninius blokai: geometrija, orientyrus ir unikalių savybių. Tai yra ateities žemėlapyje sistemą; jie rodo savo struktūrą ir pagrindinius elementus, kaip sąsiauriuose ir salų, iškilimų ir Sandbanks, plius interaktyvių elementų su unikaliais žaidimo funkcijas (Hide-outs ir bazių).
Šiame etape, žaidimų dizaineriai nustatyti sąlygas žemėlapyje reikalavimus, ir nuspręsti, kaip žemėlapis turės įtakos grotuvas, gameplay ir ar ji kelia strateginius galimybes į auditoriją. Net tada, kai grįžta į tam tikrą vietą, vėl ir vėl, žaidėjai turėtų gauti unikalų žaidimų patirtis ir universalus taktinių galimybių kiekvieną kartą.
Nustatymas:
Atviroje jūroje pasaulyje karo laivų skirstomi į 16 geografiniuose regionuose, kiekvienas su savo išskirtinių kraštovaizdžio ypatumus. Nustatymo paprastai pasirinkimas ateina į vieno iš šių regionų nustatytos pagal reikalavimus, žaidimų dizaineriai turėti žemėlapyje atrankai.
Jūra yra pagrindinis etapas kovose, tačiau pagyvinti bet šiek tiek monotoniškas vistas, žemės elementų (pakrantės, salos, smėlio barai ir tt) yra įtraukti, taip pat, siekiant padidinti žaidėjų patirtį ir sukurti specialią atmosferą.
Koncepcija menas:
Po nustatymas pasirinko, menininkas kruopščiai studijuoja savo maketą, apibrėžia savybes ir geometrija kraštovaizdžio (pastarieji daro didelį poveikį žaidimo dizainas ir gameplay). Su visais šios informacijos vertus, menininkas taikoma jo kūrybiškumą ir vaizduotę sukurti koncepciją menas panaudojant jo paties eskizus ir nuotraukas, nuorodas dėl faktinio kraštovaizdį.
Turinio žemėlapis:
Kitas žingsnis yra padidinti informacijos numerį Concept Art. Dizaineriai pasirinkti kraštovaizdžio elementus, reikalingus, priima sprendimą dėl kiekvieno elemento kiekį ir sukurti turinį žemėlapį, kuris suteikia vizualinę idėją galutinio išvaizdą vietą.
Priklausomai nuo faktinės klimato pasirinktą nustatymą, iš elementų (akmenys, uolos, medžiai) skaičius labai skiriasi ir tekstūrų rinkinys yra unikalus kiekvienam žemėlapyje.
Detalės kraštovaizdžio geometrija:
Be žaidimų kūrimo, jie vadina tai žingsnis "Aukštos Polifoninis modeliavimas". Per aukšto Poly, kūrėjai naudoja programinę įrangą, kuri leidžia jiems kurti ir išsamiai kraštovaizdžio paviršių, padeda pasiekti aukštos kokybės rezultatus. Jei reikia, menininkai lenkų pristatytas geometrija, naudojant ZBrush ir Mudbox įrankius.
Tekstūriniai įrenginiai:
Šis žingsnis apibrėžia spalvų komponentas vietose ir padeda pasiekti norimą lygį realizmo naudojant kaukes, paimtus iš aukščio žemėlapyje. Tai gali būti uolų paviršiaus, smėliu ar sritis žaluma, sniegas šlaitų, erozijos ar kitų elementų, susijusią su pasirinkta nustatymo.
Pasibaigus šiam etapui, mažiausias tekstūros (žolė, smėlis, dirvožemis, nedideli akmenys ir tt) yra pridėta.
Įrašyta rekvizitai:
Žemėlapis yra beveik pasiruošę. Liko tai, kad pridėti šiek tiek įvairovės į vietą, užpildydamas žaidime pasaulį su gamtos elementų ir struktūrų. Žmonės žaidimų kūrimo skambinti jų - "rekvizitas". Lygis dizaineriai naudoti geografines nuorodas pagyvinti žemėlapį: pridėti tvoras, augalų medžiai, sklaida akmenis ir statyti pastatus. Tik didžiausi ir labiausiai pastebimas objektai yra laikomi gamybos.Įvairūs mažesni objektai yra suskirstyti į visą naujų struktūrų, kurios yra aiškiai matomas nuo didžiulių karo fone.
Specialieji efektai ir poliravimas:
Kaip galutinis žingsnis, žemėlapis perkeliamas tiesiai į kūrėjų rankose. Remiantis šia informacija jie išeina į darbą, steigiant realų vandens judėjimą, pridedant garso ir šviesos efektai, taip pat įtraukiant specialiuosius efektus ir interaktyvius elementus.
Šis žingsnis užbaigia didžiulės atliktą darbą karo žaidimai komandoje. Žemėlapiai galės ateiti į gyvenimą, kurti unikalų pasaulį karo laivų visatoje.
Kompiuterio reikalavimai:
Operating system:
Minimum: Windows XP SP3 / Vista / 7 / 8
Recommended: 64-bit Windows
Processor (CPU):
Minimum: Intel Core 2 Duo or higher
Recommended: Core i3/higher
Memory (RAM):
Minimum: 2 GB
Recommended: 4 GB
Video Card:
Minimum: Shaders 3.0 (GeForce 8600 GT, Intel HD 4000, Radeon HD 2600/higher)
Recommended: GeForce GTX 650 or Radeon HD 6800/higher
Audio card:
Minimum: DirectX 9.0c compatible
Recommended: DirectX 9.0c compatible
Free space on hard drive:
Minimum: 19 GB
Recommended: 30 GB
Internet connection speed:
Minimum: 256 Kbps
Recommended: 900 Kbps