Sveiki direktoriai ir visi kiti atsakingi asmenys.Paskutiniu metu pastebejau,kad musu Autoklube vyksta daug permainu,tikiuosi jos tik i gera.Taciau senos problemos nera uzmirstos problemos ir manau ateityje ju mes neisvengsim.Autoklube esu naujokas,bet uzteko to laiko, kad pamatyciau spragas, ir jomis pasidalinciau su esamais ir busimais direktoriais.
Visa tai nera paimta is dangaus, o tik remiantis patirtimi (nors ir menka bet vistiek yra) kuria igyjau praleides su kolegomis darbe.
Didziausia problema manau yra ta,kad nesant direktoriams zaidime,mes negalime dalyvauti kelionese ir taip kelti Autoklubo kofecienta, nes tikrai nevisi gali buti prisijunge tada kai yra visi direktoriai.Suprantama jog direktoriai taip pat zmones irgi turi realu gyvenima, vieniems mokslai, kitiems darbai .Ir nereik pamirst jog arteja vasaros atostogos.Taigi pamastymui mintis tokia,ar neimanoma butu isrinkti viena atsakinga zmogu (gal ir kelis), kurie galetu leisti keliones nesant Autoklubo direktoriams, ir galbut isvengtume priekaistu direktoriams, kad ju nera prisijungusiu ir panasiai.Galbut reiktu apriboti ta kelioniu skaiciu, kurias galetu rengti atsakingi asmenis,kad neprasidetu tokie piknaudziavimai kaip du kolegos visa nakti renka NB ir taip igauna pranasuma pries kitus, kurie neturi galimybes zaisti naktimis
Taisykles yra tam kad ju laikytis ir manau norint islaikyti drausme, ju reikia VISADOS ir visur laikytis.
Viena is taisykliu, kuria manau galima pakoreguoti butu tokia, kad prisijungus prie keliones privaloma atvykti per 2min, net tada kai yra perspejama, i/r kad uztruksiu,tai turetu buti neilgiau nei dar papildomos dvi minutes.Nesulaukus kolegos per 4min kelione pradeti be jo,ir uz tai skirti ispejima (surinkus ne 2, o 4 ispejimus butu salinamas is darbo).
Atkreipiant demesi i kita problema,su kuria susiduriau,jog bet kokios keliones metu pas visus privalo buti 950-1000dl,nes esant didesniam kiekiui kolegu vyksta sumaistis,ir ypac naujokai kurie nesielgia drausmingai, nekarta yra teke trumpoje kelione laukti kol bus nuvaziuota iki fix ir paciam yra teke lankytis, neipusejus keliones del kolegu kaltes (nesant 950-1000dl duodamas ispejimas,surinkus ne 2, o 4 ismetamas is darbo).
Kita problema yra ta, kad kelioniu metu yra daznai vykdomi galbut, asmeniniai susirasinejimai, galbut vchat o kartais ir /r tokiu atveju taipogi yra gaistamas laikas keliones metu, asmeniskai manau, kad zmogus gali atrasyti ir po keliones kurioj uztruks 10-15min (direktoriai yra issimtis) manau uz tokius dalykus taip pat reik duoti ispejimus (ne 2, o 4).
Direktorius arba priziuretojas manau privalo testuoti katik i Autokluba priimtus asmenys,dalyvauti su jais kartu kelioneje, sedint ju transporto priemoneje.Ir tik po keliu kelioniu, taikyti visas esamas Autoklubo taisykles ir uz jas bausti ispejimais (ne 2, o 4).
Taip pat noriu atkreipti demesi del grieztesnio patekimo i motomanus, kadangi manau jog tai yra isskirtine privilegija vazineti motociklais, tai ir patekimas turetu buti siektiek ribojamas.Manau teisinga butu jog norint patekti i motomanus reikia:
1.Pradirbti nemaziau kaip dvi ar tris algas automanuose.
2.Priimti tik tuos kurie buvo aktyvus automanuose.
3.Ir tik esant atsilaisvinusiai vietai (noriu pabrezti tai, kad manau yra reikalinga issaugoti kiek imanoma vienoda kieki zmoniu, tiek Auto ir Motomanuose,turiu omenyje, kad skirti pavyzdziui 6 vietas motomanuose ,ir kol neatsilaisvins vietos tol automanai negaletu patekti.Sita pasiulyma noriu pritaikyti labiau mano paskutiniam punktui,kai kalbesiu apie EVENTA).
Zinau, jog labai svarbu yra tureti priziuretoja(nesant direktoriui), kai dalyvauja didesnis kiekis kolegu, kuris butu atsakingas uz tvarka,ispejimu skyrima ir pries kelione patikrinamas ”dl”, taipogi jis butu pirmasis kuris lenda i cp, ir tik po jo lenda visi kiti (o ilindus bet kuriam kitam ,tada lendi pats, kad nepraziopsotum cp, o per /r jau kasnors raso nelyskit arba kam ilindot ir prasideda priekaistai).
Noreciau atkreipti demesi i tai ,kad kai kur panaudojau ispejimu skaiciu ne 2, o 4, manau, kad sitie pazeidimai yra dazni ir galbut nereiktu tik po 2-ju ispejimu mesti is darbo, o leisti galbut 4 kartus suklysti,tai turetu sekti pats priziuretojas arba direktorius.Norint uztikrinti taisykliu veiksminguma, reikia ne tik ju laikytis, bet ir grieztai, BEI saziningai duodant ispejimus.
Tikiu, kad galiu isgirsti, o ir isgirsiu tokiu pasakymu: “Jei viskas bus grieztai - nebus darbuotoju”.Vienas musu serverio Administratoriu yra sakes ir visiskai jam pritariu, jog svarbiausia KOKYBE, o ne KIEKYBE.
Yra drausmingu zmoniu, su kuriais nereikia net ir tartis kaip vaziuoti, o viskas ir taip aisku, laikantis tvarkos, distanciju vienas nuo kito.
Ir zinau jog visi norim drausmingu,smagiu, o svarbiausia daznu kelioniu J
Jai negalim ismesti is zaidimo NB, tai tada reikia sukurti aplinka tokia, kad butu lengviau juos surinkti ir itikti direktoriams del minuciu ir NB santykio.
Turiu daug minciu ir noreciau pasidalinti jomis su direktoriais, noriu isgirsti ju nuomone su pagristais atsakymais, pamastymais, o ne tik matytu tokius atsakymus kaip : Nesamone,pieva,slamstas ir panasiai.
PASKUTINIS PUNKTAS Eventas (kolkas tik Autoklubui)
Nezinau ar jaunimas yra girdejas apie Masinu orientacines varzybas, tai manau butu visai nebloga ideja musu Autoklubui.
Kam reikalingas vienodas (arba panasus) skaicius zmoniu auto ir motomanuose,todel kad situose varzybose butu dvi kategorijos auto ir moto.
Viskas prasidetu pvz taip: pirmadieni-antradieni is abieju kategoriju butu renkama atskira auto/moto ”stafke” (nes dalyvavimas varzybose butu bendras,bet nugaletojai butu skirtingu klasiu).
Manau norint pradeti varzybas kaip minimum reikia tureti 3 ar 4 dalyvius (vienoje klaseje).
Pinigai inesti prizu fondui,jame ir lieka ,nesvarbu kas iki lenktyniu nutiko su dalyviu ar tai banas ar tai ismestas ir darbo,ar del asmeniniu priezasciu negalintis dalyvauti Evente.
Prizine vieta butu tik pirma (esant didesniam dalyviu kiekiui kategorijoje galima butu padaryti ir pirmas dvi prizines vietas).
Pinigus surinktu tam labiausiai tinkamas direktorius ar kitas atsakingas darbuotojas(priziuretojas).
Eventui pradeti reiktu bent 3-ju atsakingu asmenu ( direktoriai/priziuretojai ).
Kaip pavyzdis butu toks:
Visi startuoja is tos pacios SAUGIOS ZONOS!
Pries duodant starta, reikia paskelbti pirmus tris punktus,tai negali buti labai tikslus nurodymas, bet taip pat negali buti kaip pvz: LS miestas, kurio teritorija yra didelio masto, tai turetu buti kazkas panasaus i LS oro uostas (manau jis nera didelis) .
Visi lekia iki pirmo punkto (punkto vieta pasirenka patys rengejai, nes po pirmo punkto jam teks jau vaziuoti i ketvirta ir uzsiimti vieta laukiant dalyviu) .Prisistacius i pirmaji punkta dalyvis privalo parasyti savo ID nr (taip atsakingas asmuo uzregistruoja ji) tada fiksuojama jo vieta, o dalyvis lekia prie sekancio punkto,kuris tikrai neturetu buti tame paciame mieste ar netgi rajone.Pirmajam isvaziavus is antrojo punkto yra paskelbiami kiti trys (jai tai bus tik 6punktai) punktai.Ir taip laimi tas kuris pasiekia finisha/paskutini punkta su visais iskaitytais punktais.Tiek Automanai varzosi tarpusavyje tiek ir motomanai varzosi tarpusavyje.
Taisykles manau galima koreguoti, bet kolkas mano ideja tokia...Ar keliones metu uzsidege masina,ar tave sustabde pd ar tai nuzude,tai yra lenktyniu dalis ir tau spresti kaip i jas grizti,net jai manau gavus crash, prisijungus galima testi,tik aisku sansu jau nelabai liktu (tik reiktu naujo id).
Uzsidege masina?kviesk gaisrine..Baigesi kuras?kviesk mechanika...Reik naujos masinos?kviesk taxi ir grizk i lenktynes.
Visa tai uztruktu apie 30-60min, bet vis kazkas idomiau ir naujo (as taip manau).
O ir prizinis fondas manau daug kam galetu atstoti puse uzdirbamos algos(I prizini fonda butu galima ne tik stafke rinkti bet taip pat kiekvienas zaidejas savo noru idejas I ji pinigu).
Butu galima rengti ta diena kai nebuna,atranku,sandeliu ar svarbiu ivykiu.
Siam kartui tiek,o gal ir visam, jai kas supyks del sitiek isreikstos nuomones J