Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

Ir pagaliau, Istorija apie legendą. Priešpaskutinis stage(of cancer)


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Jokių atsakymų į šią temą

#1
Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

    Auksarankis

  • Forumo moderatorius
  • 3.594 Pranešimai
  • Deagle#8859
  • VIP:Taip
  • XP:260,000
  • 2022 Metų moderatorius:Žaidimo pagalba & Gidai

Zdarova. Čia pirmos dalys jei ką. 

https://lsgyvenimas....is-early-stage/

https://lsgyvenimas....alis-mid-stage/

 

GTS-R buvo pati pačiausia Skyline modelio versija. Nissan po kapotu sumontavo šiek tiek patobulintą RB20DET motorą, pridėjo didesnį turbokompresorių, naują išmetimo sistemą, tarpinį suslėgto oro aušintuvą. To rezultatas - 210 arklio galių. Tuo tarpu lenktynėms paruoštas bolidas turėjo net 430 arklio galių išvystančią jėgainę.

 

P3f8ze5.jpg

 

 

R32- Tai jau buvo aštuntoji modelio karta, kuri buvo pristatyta 1989 metais. Palyginus su ankstesniu modeliu, naujasis buvo siūlomas tik su kupė ir sedano kėbulais ir tik su šešių ir keturių cilindrų benzininiais motorais. Vis dėlto, pati svarbiausia naujiena buvo „GT-R“ ženkliuko sugrįžimas ne tik į lenktynių trasas, bet ir į bendro naudojimo kelius. Nissan“ kurdama R32 kartos modelį, į pagalbą pasitelkė visus įmanomus inžinerinius pajėgumus. Į R32 GT-R buvo įdiegta elektronikos valdoma keturių varomųjų ratų sistema, ABS sistema, riboto praslydimo diferencialas, o šešių cilindrų RB26DETT variklis, dėl Japonijos griežtų reikalavimų, išvystė 280 arklio galių, nors daugelis entuziastų atlikę variklio valdymo programos, išmetimo sistemos pakeitimus sugebėdavo RB26DETT pajėgumą padidinti iki 310 arklio galių. Vis dėlto, didžiausią žavesį kėlė R32 dominavimas autosporto arenoje. JTCC pirmenybėse jis iškovojo 29 pergales iš 29. Australijoje jis laimėjo Bathurst 1000 varžybas 1991 ir 1992 metais, kol galiausiai dėl per didelio Nissan Skyline dominavimo, tarptautinė automobilių sporto federacija nusprendė pakoreguoti Group A bolidų reglamentą.

 

Q16On3m.jpg

 

 

R33/R34- Nissan klausydama R32 kartos vairuotojų atsiliepimų, labai greitai sugrįžo prie braižymo lentos ir pradėjo konstruoti naują pajėgiausios Skyline versijos interpretaciją. Inžinieriai pradėjo nuo subtiliausių pokyčių – prailgino ratų bazę, kėbulo dalys buvo kuriamos galvojant apie geriausią aerodinaminį pasipriešinimą (priekinio buferio, radiatoriaus grotelių ir kapoto formų pokyčiai padidino automobilio stabilumą ir pagerino aušinimo sistemos efektyvumą). Nissan specialistai taip pat akumuliatorių perkėlė į bagažinę, atsikratė nereikalingo Skyline viršsvorio. Šie ir kiti pokyčiai buvo akivaizdūs lenktynių trasoje. Bent jau Niurburgringe „R33 kartos modelis buvo net 21 sekunde greitesnis už savo pirmtaką. Be to, būtent R33 kartos modelis tapo pirmuoju serijinei gamybai skirtu automobiliu, kuris Vokietijoje esančią trasą įveikė greičiau nei per 8 minutes. 

 

74KtGO0.jpg

 

R33 vietą užėmęs R34 buvo subtili ir daugiausiai dėmesio sulauksi evoliucija. R34 buvo aprūpintas galingesniu varikliu, svorio paskirstymas tarp ašių buvo geresnis. Apskritai – tai buvo visapusiškai geresnis automobilis, kuris ilgainiui tapo automobilių kultūros ikona. Vis dėlto, pakartoti R32 sėkmės jam nepavyko. Tai buvo ne vienintelis japoniškas sportiškas automobilis, kuris sugebėjo jūsų kelnėse padaryti balutę. Mazda RX-7 ir Toyota Supra buvo pagrindiniai kaltininkai, kurie neleido Nissan GT-R iškilti aukščiau. Nissan iš viso pardavė 62.000 R34 Skyline modelių, kai R32 surado beveik 300.000 pirkėjų, o R33 beveik 218.000.

 

ZNiBnGl.jpg

 

 

 

 

 

Netilpo viskas, paskutinė tema- sekanti. 


  • 0





0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)