Atsisėskit, pasiimkit kažko skanaus, kadangi tai gal ilga, bet įdomi istorija.
C110 ir C210
C110“ buvo pati populiariausia Nissan Skyline modelio karta. Nuo 1972 iki 1981 metų Nissan pardavė daugiau kaip 1.1 milijono šio modelio vienetų. Tačiau prie gausios modelio paklausos prisidėjo eksportas. Nissan šį modelį užsienyje pardavinėjo su Datsun ženkliuku. Tai leido ne tik padidinti Datsun/Nissan prekinio ženklo žinomumą, bet ir užimti Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.
Kaip ir ankstesnės kartos, taip ir C110 turėjo savo herojų. GT-R buvo pristatytas 1972 metų rudenį, tačiau jo gamyba truko tik iki 1973 metų kovo. Pasaulyje prasidėjusi naftos krizė atbaidė nuo sportiškų ir galingų automobilių, todėl Nissan nusprendė nutraukti GT-R gamybą ir palaukti geresnių laikų. Kadangi sportiška automobilio versija nebuvo eksportuojama už Japonijos sienų, Nissan pagamino TIK 197 šio modelio vienetus.
R30
R30 - visiškai naujas, naujos kartos Nissan Skyline, kuris neturėjo nieko bendro su ankstesniais modeliais. Futuristinės automobilio formos puikiai atitiko to meto laikotarpį. Ant C31 Laurel modelio platformos sukurtas automobilis sulaukė nemažo populiarumo. Nuo 1981 iki 1985 metų Nissan pardavė beveik 407.000 modelio vienetų. Ar šis modelis turėjo GT-R versiją? Ne neturėjo, nes Nissan galvojo, kad žmonės dairosi į praktiškus ir ekonomiškus automobilius. Velniop tuos griausmingus, neekonomiškus ir sunkiai valdomus griozdus, ar ne? Vis dėlto, keleto Nissan inžinierių iniciatyva buvo sukurta 2000RS versija, kuri sulaukė nemažo populiarumo tarp automobilių sporto komandų.
Lengvas, vos 1130 kilogramų svėręs modelis turėjo 150 arklio galių išvystantį variklį ir puikias valdymo savybes. Nissan sutiko pradėti ribotą serijinę gamybą, tačiau vargu ar kiekvienas Nissan atstovas tikėjosi tokio didelio anšlago. Per metus Nissan turėjo pagaminti maždaug 1000 šio modelio vienetų, tačiau buvo priversta didinti gamybos tempus. Vos per šešis mėnesius Nissan pagamino net 3800 sportiško modelio egzempliorių. Vos po vienerių metų, 1983, Nissan pristatė galingesnę – 2000RS Turbo versiją, kuri turėjo turbininį FJ20ET motorą išvystantį 190 arklio galių ir 225 NM sukimo momentą. Devinto dešimtmečio pradžioje pristatytas variklis įėjo į Japonijos automobilių industrijos istorijos knygas kaip galingiausias to meto agregatas.
R31
1986 metais pristatytas R31 buvo ne visiškai naujas, bet atnaujintas R30. R31 buvo siūlomas su tais pačiais kėbulo tipais kaip ir R30, tačiau viena naujove jis pasigirti tikrai galėjo. Nepaisant tam tikrų sąlyčio taškų su R30, jį pakeitęs R31 turėjo vieną ypatingą... savybę. Visiškai naują RB serijos benzininį variklį. R31 taip pat buvo pirmasis Nissan modelis, kuris turėjo kompanijos inžinierių sukurtą keturių varomųjų ratų sistemą. Pastaroji vėliau buvo montuojama į R32, R33, ir R34 modelius.