Vokiškų automobilių gamintoja neseniai oficialiai pristatė du intriguojančiai atrodančius modelius: Audi S6 ir Audi S7 Sportback. Tai – gera žinia.
Audi sprendimas Europiečiams siūlyti tik dyzelinu varomas S6 ir S7 modelių versijas nelabai logiškas, kai visas likęs pasaulis galės džiaugtis benzinine versija. Panašu, kad Audi į Europos Sąjungos užmojus nekreipia dėmesio – atvirkščiai. Foką rodo. Sako va čiulpkit b***
https://www.part.lt/...87096847458.jpg
Audi iki šiol yra įsitikinusi, jog S6 arba S7 senajame žemyne turės pasisekimą tik tada, jeigu jie turės traktorių, o tiksliau – 6 cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio agregatą.
Nepriklausomai nuo modelio, 6 cilindrų dyzelis bus komplektuojamas su dviem turbokompresoriais. Vienas iš jų– elektrinis, kuris padės nerangų variklį išjudinti nuo 1650 aps/min. Tuo tarpu tradicinė, variklio išmetamosiomis dujomis maitinamas turbokompresorius pilnu pajėgumu pradės dirbti 2500 - 3100 sūkių diapazone(toks randomn faktas, vistiek vienas kitas skaitot tik)
https://www.part.lt/...4855a9c1722.jpg
Bendrovės atstovų teigimu, ši kombinacija turėtų sukurti efektyviausią ir dinamiškiausią dyzelinį variklį rinkoje(sure, why not..)
S6 su šiuo motoru iki 100 km/val. įsibėgės per 5 sekundes(kas yra truputėlį greičiau, nei lietuvis čiken fabrike per parūkymo pertraulėlę), o tik truputėlį sunkesni S6 Avant ir S7 Sportback tą pačią užduotį įveiks per 5,1 sekundės. Maksimalus greitis? Vokietijos autobanams priimtinas – 250 km/val, bet manau galima ir greičiau.
Praėjus porai metų, Lietuvą užplūs egzemplioriai iš tolimųjų Jungtinių Valstijų, kurie turės 2,9 litro, 6 cilindrų benzininį motorą. Tą patį, kurį šiuo metu galime surasti Audi RS4 arba Audi RS5 modeliuose.
https://www.part.lt/...1e24f6b5753.jpg
Lietuvoje ir kitose Europos šalyse Audi S6 ir Audi S7 Sportback pasirodys šių metų vasarą(yay) Pasiruoškit užpakalius ir 76 500 eurų, jeigu norite įsigyti Audi S6 sedaną arba 82 750 eurus už Audi S6 universalą ir Audi S7 Sportback.