Pagal gamintojus, antrosios kartos A1 Sportback yra idealus kompanionas mieste, tačiau puikiai tinka ir ilgesnėms kelionėms dėl jame įdiegtų technologijų ir pagalbinių vairavimo sistemų. Audi bendrovės atstovai neslepia, jog inžinieriai kurdami A1 Sportback hečbeką, orientavosi į keletą svarbių savybių. Viena iš jų – automobilio universalumas, nes daugelis tokio tipo mašinas naudoja ne tik rajone, bet ir su katytėm prie ežero nušokt, ar žiemą pažvejot.
https://www.part.lt/...a5e0cdc4897.jpg
Gamintojas norėdamas A1 Sportback hečbekui suteikti optimalų dinamikos kiekį, potencialiems klientams siūlys šį modelį įsigyti su skirtingo pajėgumo motorais, kurių galia svyruos nuo 116 iki 200 arklio galių(116 važinėt į kaimą, 200 baust lavonus) Palyginus su pirmos kartos modeliu, antros kartos A1 Sportback tapo 56 milimetrais ilgesnis ir per Marytės plauką žemesnis. Tuo tarpu plotis išliko toks pats. Apie ratų bazę manau niekam neįdomu, tai nerašysiu.
Kaip ir didesni bei be abejo brangesni Audi modeliai, taip ir Sportback galės būti komplektuojamas su pažangiomis technologijomis: skaitmeniniu prietaisų skydeliu, multimedijos garso sistema "Bang and Olufsen Premium". Taip pat nereikėtų pamiršti ir kitų priedų, kurie daugeliui vairuotojų palengvins gyvenimą už vairo. Automobilis galės turėti adaptyvią greičio, atstumo palaikymo sistemą, eismo juostos palaikymo sistemą, išmanią automobilio parkavimo technologiją ir žinoma – automobilis galės turėti automatinę stabdymo sistemą.
Lietuvoje naujos kartos Audi A1 kainuos nuo 21 600 eurų(Paskaičiavus, tai čia išeina pora metų Norgėj prie žuvų ar Ukuos čiken fabrike.
https://www.part.lt/...bc028b62549.jpg
https://www.part.lt/...e0267b02387.jpg
PS: Audi **ujova mašina.
Šį pranešimą redagavo ジョニー・デーグル: 05 balandžio 2019 - 21:00