Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

[ KONKURSAS ] "Sunkvežimio pristatymas"


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
10 atsakymai į šią temą

#1
Ezra

Ezra

    AK#3

  • Elitas
  • 6.600 Pranešimai
  • Gyv. vieta-
  • Ezra#4959
  • Darbas:-
  • VIP:+
  • ADMIN:yee
  • XP:+300k
  • Geriausias 2021 metų:Meras
  • 2020 Metų moderatorius:Nuotraukos & GFX
  • 2017 Metų Direktorius:K.T
  • Laimėjo konkursą:Derby

B4hP3Uj.png

 

 

Konkursas ganėtinai paprastas tūrėsite aprašyti pasirinkto sunkvežimio modelį geriausiai, kad pasirinktumėte aprašyti fūros kažkokį tai modelį aprašyme turi atsispindėti:

 

techninės charesteritikos sunkvežimio pliusai ir minusai, kodėl jus pasirinkote aprašyti šį sunkvežimį

 

Aprašyme Privalomas:  sunkvežimio vaizdas jeigu randate ir video apie pasirinktą sunkvežimį

 

Konkursas vyks iki:  2018.04.04

 

Prizas:  100k


  • 1

#2
Jonas_Gold

Jonas_Gold

    Rimtas

  • Forumo dalyvis
  • 340 Pranešimai
  • Gyv. vietaMažeikiai da best
  • Darbas:Bedarbis
  • VIP:Yra
  • XP:82.000

Naujoji Scania pasirengusi užkariauti pasaulį (specialusis reportažas)

DSC06168-1-1024x684.jpg



Kadaise Skandinavijoje karaliavę vikingai per savo gyvenimą privalėjo susirasti žmoną, išgerti šimtus bačkų midaus ir užkariauti pasaulį. Prabėgus daugybei metų, šios tradicijos mažai kuo keičiasi, tiesa, metodai tampa civilizuotesni. Šeimos ir toliau kuriamos, midaus bačkas pakeitė solidūs pasisėdėjimai, o pasaulio užkariavimui švedai siūlo naudoti nebe laivus ar kardus, o naujausius Scania sunkvežimius, kurie būtų viso pasaulio kelių karaliai. Naujųjų sunkvežimių pristatyme dalyvavęs Trucker.lt kolektyvas siūlo susipažinti su šiuo išskirtiniu sunkvežimiu.
Švedijoje, šalia Sodertalje miestelyje esančios gamyklos iškilo specialus paviljonas, kuriame vyksta „The next generation Scania“ pristatymai įvairių šalių žurnalistams. Sėkmingai susiklostė, kad lietuviai, vokiečiai, austrai ir šveicarai buvo pačioje pirmoje laimingųjų grupėje.DSC06269-300x200.jpg
DSC06221-300x200.jpgKaip sakė mus pasitikęs Scania vyresnysis viceprezidentas ir korporatyvinių reikalų vadovas Erik Ljungberg, prasidėjo nauja Scania era. Tačiau jos pagrindinio herojaus kūrimo procesas buvo labai ilgas. Pirmieji darbai pradėti prieš dešimtmetį, o kompanijos sąskaitas projektas patuštino maždaug 2 mlrd. eurų. Visi bandymų metu naudoti sunkvežimiai nuriedėjo apie 10 mln. km. Vieną jų, pavadintą Malaga regėjome savo akimis – išbandymų kelyje matęs sunkvežimis ilgai maskuotas po kabiną slepiančiais margais dangčiais. Bandymuose dalyvavę specialistai tikino, kad reikėjo būtinai patikrinti kaip realiomis sąlygomis veikia daugiau kaip 5000 naujų dalių ir komponentų. Kito pasirinkimo Scania tiesiog neturėjo, nes nauja sunkvežimių karta negali patekti pas klientus visokeriopai neišbandyta. Būta kalbų, kad premjera dėl šių bandymų kruopštumo buvo atidėliojama kone 2 metus. Internete mirgėjo gausybė testuojamų sunkvežimių nuotraukų, kurias iš įvairių kontinentų siuntė paparacai, tačiau galutinio rezultato teko palaukti. Pažiūrėkite trumpą vaizdo kilpą apie tai kaip dirbo dešimtis vilkikų šalčiausiose ir šilčiausiose bei įprastose planetos kampeliuose išbandžiusių vilkikų vairuotojų.


Svarbiausias visų inžinierių ir bandytojų pastangų rezultatas – 5 proc. sumažėjusios degalų sąnaudos, itin preciziškas ir lengvas vairavimas, stulbinančiai išbaigtos ir kokybiškos sunkvežimio detalės bei agregatai. Ir tikrai teisus yra Scania vadovas Henrik Henriksson, sakydamas, kad čia sudėta daugiau kaip 25 metų patirtis, plėtojant ankstesnę sunkvežimio kartą, pristatytą 1995 m. Taigi, penktosios kartos Scania teko laukti bemaž ketvirtį amžiaus. Šio ilgo laukimo emociją neblogai perteikia šis gamintojų sukurtas filmukas.


Pagal rūbą sutinka…
DSC06213-300x200.jpgPirmąją pristatymo dieną turėjome galimybę pamatyti Scania vilkikus gyvai ir 6 atskirose informacinėse erdvėse detaliai susipažinti su naujovėmis. Antroji žadėjo dar daugiau – mūsų laukė bandomieji važiavimai su patyrusiais instruktoriais.



Joks komercinio transporto žurnalistas neatsispirtų galimybei pakalbinti vyriausiąjį gamintojo dizainerį, kuris su malonumu rodė kiekvieną kabinos linijos lūžį. Nieko nelaukę apipylėme klausimais Kristofer Hansen, Scania stailingo ir industrinio dizaino padalinio vadovą. Kodėl priekinė kabinos dalis, įskaitant milžinišką priekinį stiklą yra lygi ir statmena žemei? „Viskas dėl geresnių kabinos aerodinaminių savybių, didesnio jos talpumo ir atitikimo naujausiems dizaino reikalavimams“, – atsakė jis.DSC06362-300x200.jpg
Paradoksalu, tačiau ant lygaus priekio išgaubto paviršiaus iliuziją sukuria įstrižos formos priekinės grotelės, nusėtos mažomis korio formos skylutėmis. „Jos yra nevienodos formos ir į kraštus kiekvienas korys vis platėja. Tai buvo sunkus rankų darbas, kuris dabar sukuria tinkamą vaizdą“, – neslepia pasitenkinimo gautu rezultatu K. Hansen. Optinių efektų tikrai netrūksta, o paslėptų dalių rastume pažvelgtę į gražiai atsidarančius du laiptelius priekinėse grotelėse, skirtus vairuotojui palipėti nuvalyti priekinio stiklo.
DSC06340-300x200.jpgAr žinote, kodėl Scania vilkiką taip lengva atpažinti iš toli? Pasirodo jau ne pirmoji dizainerių karta naudoja T formos juodų detalių kombinaciją – raidės kamieną formuoja masyvios priekinės grotelės, o stiklas, juodi statramsčiai bei juodos plastmasės intarpai už šoninių stiklų, brėžia raidės viršų.
Išlaikęs savitumą šis sunkvežimis turi keletą visiškai naujų detalių. Atsirado papildomi tolimųjų šviesų žibintai, kurie grakščiai įmontuoti kabinos viršuje ir po priekiniu stiklu. Viršutiniai žibintai primena DAF jau daug metų naudojamas „katės akis“ – kabinos viršuje integruotus žibintus. Viskas dėl taupumo, nes papildomi žibintai, kuriuos vėliau vistiek pritaiso vairuotojai, nedraugauja su aerodinamikos dėsniais. DSC06326-201x300.jpgJei sąžiningai skaičiuotume žibintus, tai jų čia net 12: po pagrindiniais priekiniais žibintais įtaisyti 2 priešrūkiniai halogenai, po priekiniu stiklu ir kabinos viršutiniuose kampuose – po du tolimųjų šviesų žibintus. O priekinio stiklo viršuje žybsi dvi LED gabaritinės spingsulės, kurios labai dera su įjungtais LED gabaritiniais žibintais apačioje.
Oro srautams trukdančių detalių apkarpymų būta ir daugiau. Kadaise ant kabinos priekinių šonų kyšoję oro deflektoriai padėdavo suformuoti oro srautą ir nupūsti nuo durelių rankenų drėgmę ir purvą. Jų nebeliko, tačiau minėtą funkciją atlieka virš priekinių žibintų kabinoje įrengtos vos matomos išimos. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad nė vienas Scania konkurentas nesugebėjo atsikratyti šių „ausų“.
Dingo ir virš priekinio stiklo iki tol visų montuotas išorinis permatomo tamsaus plastiko skydelis nuo saulės. Jį pakeitė kabinos viduje sumontuoti du masyvūs atlenkiami skydeliai, neliko beskonės nuleidžiamos priekinės užuolaidos. Kaip buvo kuriama naujoji kabina galite matyti šiame trumpame vaizdo siužete.


Šiuolaikiškas vilkiko dizainas leidžia džiaugtis ne tik akims, bet ir piniginei. Aerodinaminės savybės yra kur kas geresnės, kabina lengvesnė, o vien tai leidžia sutaupyti apie 2 proc. degalų ir sumažinti oro srautų keliamą triukšmą bei vibracijas. Triukšmui mažinti kabinos tarpuose naudojamos įvairios minkštos medžiagos.
DSC06196-300x200.jpgDSC06172-300x200.jpgDSC06357-300x200.jpgKodėl kabina tapo lengvesne? Šiam reikalui gamintojas pasitelkė daug itin didelio tvirtumo plieno, kuris leido suploninti konstrukcijas ir susiaurinti šoninius kabinos statramsčius. Tuo pačiu gerokai padidintas vairuotojo apžvalgos kampas – nes statramsčiai maksimaliai patraukti kuo toliau į šonus. Gamyboje naudojamos naujausios suvirinimo technologijos, o kabinų karkaso formavimo konvejeryje darbuojasi tik robotai. Švedijos mieste Oskaršamne išdygo nauja Scania kabinų gamykla, kuri yra viena moderniausių pasaulyje.
Pasak Goran Hammarberg, Scania kabinų kūrimo padalinio vadovo, naujoji kabina turėjo įvykdyti daug sąlygų: geras matomumas, komfortas, ergonomiškumas, mažas svoris ir saugumas bei lengvas remontas po eismo įvykių. Šiuo tikslu buvo pasitelkta Porsche Engineering specialistų komanda, su kuria dirbę Scania inžinieriai ištobulino kabinos konstrukciją ir pritaikė jos kūrimui modulinę sistemą. Ji naudojama sukomplektuoti pačias įvairiausias kabinas – gamintojas siūlo 24 tipų bazines, įvairaus aukščio ir komplektacijos kabinas. Jos siūlomos tiksliai išsiaiškinus vežėjo poreikius ir darbo aplinką. Savaime suprantama, kad dėka modulinės sistemos lengviau atkurti sudaužytą kabiną.
Kodėl kabinos tapo didesnės? Standartinės R kabinos tapo keliais centimetrais ilgesnės ir visu 10 cm aukštesnės. O tikroji sensacija yra maksimalaus dydžio S kabinų serija, kurios didžiausia kabina pranoksta R seriją visu 16 cm. S kabinos yra tokios aukštos, kad jų grindys yra visiškai lygios, įlipant reikia įveikti 4 laiptelius. Lipame į kabiną ir… nepradedame jos naršyti po kauliuką, o uždarinėjame ir atidarinėjame sunkvežimio duris. Pastarosios užsidaro be sunkvežimiams būdingo trinktelėjimo, švelniai priglunda prie kėbulo lyg lengvajame automobilyje.
DSC06321-300x200.jpgDSC06311-300x200.jpgDSC06302-300x200.jpgKą gi, metas kabinos vertinimui. Žinoma, jos apdailos medžiagos ar įranga priklausys nuo pasirinktos komplektacijos. Vežėjams siūloma keletas kabinų variantų, kurių komforto lygis ir vidinis aukštis gali skirtis. Visų tipų R kabinose – erdvu, o jas išduoda nedidelis variklio tunelis kabinos grindyse. Didžiausio dėmesio susilaukia maksimalaus dydžio S kabina. Čia galima laisvai vaikščioti atsistojus, o vietos daiktams pakanka.
Poilsio zona nekelia jokių abejonių, tad metas sėstis prie vairo. Čia kaip ir kitų gamintojų modeliuose yra gausybė mygtukų, tad belieka pasitikrinti ar jie visi suprantami ir lengvai pasiekiami ranka. Šį testą Scania išlaiko. Klajojant akimis po kabiną akivaizdu, kad priekinė dalis pasikeitė iš esmės. Netrukus tampa aišku, jei lyginsime su ankstesniu modeliu, vairuotojo sėdynė truputį pastumta į priekį ir link durų. Tai leido gerokai padidinti matomumą ir komfortą.
Įvairios malonios smulkmenos salone džiugina, tačiau didesnio dėmesio joms skirti neverta, tai Jūs galėsite padaryti patys užsakinėdami naują sunkvežimį. Opcijų yra tikrai nemažai ir visos jos gali pasirodyti pakankamai įdomios bei naudingos vairuotojo darbo metu.


Lipame lauk ir apeiname aplink sunkvežimį. Visuma atrodo pakankamai išbaigta, tačiau pirmąjį vakarą matomas balnas „bado“ akis. Laukiame rytojaus, kuomet šie sunkvežimiai užriaumos ir išsiaiškinsime kaip jie klausys kiekvieno pedalo paspaudimo ar vairo pasukimo.
..pagal vidų išlydi
DSC06175-1-300x200.jpgAntrąją dieną atvykę į Scania bandymų centrą randame 16 paruoštų įvairių modifikacijų ir su skirtingais kroviniais sunkvežimių. Bandymų metu buvo naudojami 450, 500, 580, 730 AG varikliai, o krovinių masė siekė nuo 30 iki 61 t. Visi sunkvežimiai susitvarkė su Skandinavišku reljefu. Dauguma variklių ir sunkvežimių išbandome ir kiekvienas jų turi savo charakterį bei stilių. Maloniai nustebino ir naujasis 500 AG variklis, kuris viename sunkvežimyje dirbo tempdamas 61 t. bendrosios masės junginį. Apie naująjį variklį jau artimiausiu metu skaitykite Trucker.lt puslapyje. Galiausiai apsistojame ties 450 AG turinčiu sunkvežimiu į kurio balną „įkinkyta“ šaldytuvinė puspriekabė. Bendra junginio masė – 39 t. Tad tipinį Lietuvos vežėjo sunkvežimį „purtome“ iki smulkmenų.
Dar kartą įlipdami bandome trinktelti durimis, tačiau pastarosios vėl tyliai priglunda prie kėbulo. Pirminis pagerėjusio matomumo įspūdis nebuvo apgaulė ir tai puikiai jaučiasi kelyje. Garso izoliacijos kokybė stebina, o pakabos darbas ir sunkvežimio valdomumas akivaizdžiai pagerėjęs. Gamintojas teigia, kad tokių rezultatų pavyko pasiekti modifikavus važiuoklę. Priekinė ašis pastumta 5 cm į priekį. Sunkvežimyje sumažintas ir svorio centras, o šių sprendimų visuma leido stabdymo kelią sutrumpinti iki 5 proc. arba keliais lemtingais metrais, galinčiais išgelbėti gyvybes.


Pirmoji kliūtis kelyje – Skandinavijai būdingas briedžio testas. Čia sunkvežimis sulinguoja, tačiau užuominų apie galimą pavojų sunkvežimiui ar kroviniui, nėra. Stojame ties įkalne ir nuspaudę stabdžių pedalą ruošiamės spustelti akceleratorių iki dugno. Tai puiki vieta patikrinti naujosios pavarų dėžės darbą. Pavaros jungiamos greitai ir sklandžiai, didesnių trūkčiojimų nėra, o galios „startuojant“ į įkalnę pakanka.
DSC06333-300x200.jpgDSC06355-300x200.jpgDSC06289-300x200.jpgDSC06347-300x200.jpgVėliau seka siauras, skandinaviško tipo kelias. Posūkiuose sunkvežimis nerodo didesnio noro kelti problemų. Posūkiai įveikiami ramiai ir sklandžiai. Po pirmųjų kelių bandymų trasos ratų ir pažinties, pradedame naudoti įvairias sunkvežimio funkcijas ir sistemas. Retarderis, stabdymas varikliu, maksimalaus greičio nustatymas, avarinio stabdymo sistema ir begalė kitų, veikia užtikrintai ir valdomos labai paprastai. Vairaratis atrodo kiek perkrautas mygtukais, tačiau visi jie aiškiai nurodo kam yra skirti, užima tinkamą vietą ir galiausiai pripratus – yra patogūs. Pats vairaratis vertas atskirų žodžių. Jo forma primena sportinio automobilio vairą, kurio apatinė dalis tiesi.
Prisimenama ir vakare gamintojų pateikta informacija, kad šiame sunkvežimyje sumontuota naujausia saugumo sistemą, kuri pirmą kartą panaudota sunkvežimiuose – šoninė oro pagalvė. Scania atstovai atlikę duomenų analizes, nustatė, kad šoninio virtimo metu itin dažnai susižeidžia vairuotojai. Siekiant išvengti tokių atvejų, naujoji sistema išskleis šonines oro pagalves ir vairuotojas bus gerokai saugesnis tokių incidentų atveju. Specialūs davikliai fiksuos sunkvežimio poziciją ir kuomet ši pasieks ribines reikšmes, kuomet „išstovėti“ ant ratų nebeįmanoma, bus duodamas impulsas skleisti minėtas oro pagalves, kol sunkvežimis dar nebus nuvirtęs.
Dar po kelių pavingiavimų išjungiame variklį, paskutinį kartą išgirstame malonų durų uždarymo garsą ir mintyse dėliojamės pirmuosius įspūdžius. Pasakyti ar sunkvežimis geras galėsime tik po kelių metų, kuomet vežėjai praktiškai patikrins jo patikimumą. Tačiau pirmoji pažintis su naująja Scania nenuvylė. Startui ir pirmiesiems pardavimams pasiruošta puikiai, beliko sulaukti šių „vikingų“ keliuose, o tuomet jie pabandys užkariauti pasaulį. Lygiai taip pat kaip anksčiau ir, ko gero, lygiai taip pat sėkmingai. Pabaigai pažiūrėkite įkvepiantį pasakojimą apie tai kaip Scania įveikė ilgą 125 metų kelią iki naujausios vilkikų kartos.




By Vaidaz_Wingstonz

Šį pranešimą redagavo Jonas_Gold: 31 kovo 2018 - 20:59

  • 2

Pretenduoju į administatoriaus postą išreišk nuomonė papaudęs ant nuotraukos 

 

 

3bNt15c.png

 

 

 

Pretenduoju i naujokų verbuotoja gali išreikšti nuomonė čia http://lsgyvenimas.l...albą-naujokams/


#3
Guest_aramax_*

Guest_aramax_*
  • Svečias

MAN kompanijos gaminiai dažnai pelno įvairius pasaulio apdovanojimus. Tarp jų žymiausi Metų sunkvežimio 2006 ir 2008 m., Metų autobuso 2006 m. ir daug Vokietijos verslo inovacijų apdovanojimų.

MAN pradžia laikoma 1758 m., kuomet savo veiklą pradėjo vienintelė plieno organizacija Rūro srityje „St. Antony“. 1808 m. prie jos prisijungė dar dvi plieno įmonės. 1921 m. šis susivienijimas buvo pavadintas Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg (vok. 'Augsburgo ir Niurnbergo mašinų gamykla') arba sutrumpintai M.A.N.

Ant visų MAN kompanijos pagamintų transporto priemonių yra toks pat logotipas – užrašas MAN bei po apačia pavaizduotas liūto profilis. Liūto simbolis paimtas iš autobusų gamintojos Büssing AG, kurią MAN įsigijo 1971 m.

Sunkvežimiai TGS ir TGX serijos, svorio klasės nuo 18 iki 50 tonų, gaminami Miunchene (D). 2007 m. Spalio mėn. Krokuvoje (PL) buvo atidaryta papildoma sparčiai augančių rinkų už Vakarų Europos rinka. "Steyr" (A) pagaminti "TGL" ir "TGM" serijos lengvieji ir vidutiniai sunkvežimiai klasėje nuo 7,5 iki 25 tonų. Specialios transporto priemonės, tokios kaip Vienoje (A) statomi sunkiosios galios sunkvežimiai iki 250 tonų ir specialiosios transporto priemonės, skirtos naudoti ne keliuose, taip pat pagrindinis Didžiosios Britanijos AM užsakymas.
 
"Premium" autobusai gaminami Plauen (D); Miesto autobusai Starachoviče (PL, "Star Trucks"). Kelioniniai ir tarpmiestiniai autobusai gaminami Ankara (Turkija).
 
MAN varikliai OG Sunkvežimiai ir autobusai yra pagaminti Niurnberge (D).
 
Kitos vietos yra Pinetown ir Olifantsfontein (Pietų Afrika) ir Querétaro (Meksika) [3].
 
Bendros įmonės egzistuoja su Kinijos bendrovėmis "Sinotruk" į Jinan ir Yutong mieste Zhengzhou. [3] Prancūzijoje ir Beniliukso šalyse parduodant ir aptarnaujant "MAN" transporto priemones, bendra įmonė nuo 2007 m. Egzistavo kartu su Prancūzijos prekybos bendrove "Pon", kuri vadinama "MAN Region West BV" [4]. Nuo 2009 m. Rugsėjo 4 d. "MANA AUTO-Uzbekistan" [5] "UzAvtosanoat" Taškente, Uzbekistane, taip pat buvo pagaminti MAN sunkvežimiai. Kitoje bendroje įmonėje "Rheinmetall" karinės paskirties transporto priemonės bus pagamintos Kaselyje ir Vienoje. 2010 m. Kovo mėn. Patvirtino Federalinė kartelių tarnyba (Rheinmetall MAN Military Vehicles GmbH).
 
Be to, buvo ir yra keletas kompanijų, kurios savarankiškai montuoja MAN transporto priemones. Tai yra:
 
Pietų Afrikos autobusų gamintojas De Haan autobusas iš Parow (bet parduodamas kaip MAN)
Kinijos bendrovės "Shaanxi" ir "Youngman"
"Shacman Motors" Jungtiniuose Arabų Emyratuose.
220px-MAN_Concept_S.jpg
Trys ketvirtadaliai transporto priemonių turėjo būti pastatyti VW gamykloje Hanoveryje, o ketvirtadalis - "MAN" mieste Salzgitter-Watenstedt. Tačiau, kadangi mažiau transporto priemonių būtų galima parduoti nei planuota, santykis pasikeitė iki maždaug 50:50. Pastaraisiais metais buvo pagaminta tik Salzgitter. Vienintelis didelis kapitalinis remontas vyko 1987 m., Variklio galia padidėjo iki 100 ir 150 AG (74 ir 110 kW), anksčiau apvalūs žibintai šalia grotelių buvo pakeistos kvadratu buferyje. Su nauju interjeru jis buvo pozicijoje "G 90" rinkoje. MAN ir VW bendradarbiavimas baigėsi 1993 metais.1969 
1969 m. "Kurzhauber" buvo peržiūrėtas; labiausiai ryškus bruožas buvo dabar buferio kompensuoti priekiniai žibintai. Šiuose automobiliuose visą variklį, įskaitant sparnus, galima sulankstyti, kad būtų pagerintas variklio prieinamumas. Kai kurioms transporto priemonėms vis dar pagaminta senoji konstrukcija iki 1972 m., Turkijoje, pirmoji karta netgi buvo pagaminta iki 1977 m. Antrosios kartos gamyba baigėsi po 25 metų statybos laikotarpio 1994 metais.
 
"MAN-Kurzhauber" buvo plačiai paplitęs kaip statybinės transporto priemonės, o gaisrinėje - ir užsienyje. Kaip ir "Daimler-Benz" trumpųjų vežėjų, jie buvo labai tvirti ir suprojektuoti nesudėtingai priežiūrai ir remontui.
 
Puikus prošvaisa ir stati kampai užtikrino puikų nejudamą kelią. Variklis, stovint prieš priekinę ašį, atlaisvino galinę ašį ir taip pasiūlė daug naudingos apkrovos, kuriam "Hauber" buvo iš anksto nustatyta kaip puspriekabės vilkikas. Teisės aktai dėl transporto priemonės ilgio galų gale reiškia, kad dėl ekonominių priežasčių Europoje yra variklio dangčio galai.
abecfc825051a78877cb2bc4e2688d6c.jpg
 
Nors 1957 buvo jau gamykloje pusė priekinio vairas kolega prie vidutinio modelių anksčiau aptartų trumpų nosį sunkvežimių, sunkiųjų Frontlenker dažnai nebuvo įrengta Šiuo metu į individualaus kliento su kabinomis nepriklausoma coachbuilder. Bet net čia MAN dirbo savo modeliu. Po šiek tiek nemalonių bandymų gamintojas 1960 m. Nustatė galutinę sunkesnių modelių formą. Šis naujas modelis buvo naudojamas 770 F tipo modeliuose.
 
Konstruktyviai nauja modelio šeima atrodė kaip sunkesnė automobilio dangtis. Pabrėžti šeimos panašus ji gavo priekinių kampų - kai Hauber baigėsi sparnus - kuri atnešė tiek įrengtus automobilius pravarde "Pausbacke" šiek tiek išsipūtęs. Modelis buvo ypač populiarus tolimųjų nuotolių kabinos tipuose 10.212 F / FS (ir kiti pavadinimai). "Pausbacke" buvo pastatytas iki 1967 m.
Nuo 2000 TGA sunkiųjų modelio MAN [8] "M" = siauras, trumpas su variklio tuneliu, "L" = siaura, ilga su variklio tuneliu, "LX" = siaura, ilga su variklio tuneliu ir iškėlė stogą "," XL "= pločio, ilga, be variklio tuneliu ir "XXL" = plati, ilga, be variklio tunelio, aukštu stogu ir dideliu priekinio lango ( "Omnibus disc") kurias ji nuo 2006 su "XLX" (platus ilgai be variklio tunelio, aukštu stogu ir "normalus" didelio priekinio stiklo) Kabina suteikia. Aukštis kilęs iš "LX" versijos ir XXL versijos pločio.
 
Iš pradžių modelio pavadinimas buvo tvarkomas panašiai kaip ir paskutiniai F-2000 Evo modeliai. Pavyzdžiui, dviaše traktoriuje su 460 AG TG 460 A durimis. Vėliau tai buvo pakeista taip, kad tada skaityti TGA 19.460.
 
TGA kelių variantai pirmą kartą buvo diskiniai stabdžiai visose ašyse.
 
Visos transporto priemonės buvo varomas šešių cilindrų variklių tipo D28 (skirtas naudoti kaip sunkiojo transporto lėktuvu, ten taip pat buvo senas V-10 cilindrų variklis su dabar 660 AG), kuris jau buvo naudojamas peržiūrėtos ankstesnės serijos F2000 "evoliucija". Tai buvo su tuo varikliai, kurie turėjo naudos 310, 360 arba 410 AG apie 12 litrų ir 460 arba 510 ag 12,6 l darbinio tūrio, su viršuje variklis su 510 AG pirmą kartą atvyko čia, TGA naudojamas tik ZF naujasis A / S Tronic / Eurotronic automatinis pavarų perjungimas (bendrai sukurta ZF ir IVECO). Visuose varikliuose buvo elektroniniu būdu valdomas įpurškimo siurblys. 2004 m. MAN pristatė "Common-Rail" injekciją. Čia dvi senesnio variklio D28 variklio poslinkiai buvo pagaminti iki 480 ir 530 AG. Dėl galios lygiais, įskaitant naujai sukurtos varikliai D20 atėjo tik su 10,5 l talpos naudojamos, kuris dabar stovėjo 310, 350, 390 ir 430 AG. 2006 m. "D20" vienetai pagamino mažą galingumą 10 AG kiekvienoje. 2007 m. Du dideli "D28" bendrojo lydinio varikliai buvo pakeisti naujai sukurtais D20, bet labai panašiais D26 varikliais, kurių variklis buvo 12,4 l. Kuo mažesnė galia išliko 480 AG, tuo didesnė ji padidėjo iki 540 AG.
 
Kaip perdavimo buvo arba rankiniu būdu, perjungimo 4-pavarų dėžė pagal ZF su prieš ir pasroviui grupės su 16 kanalų iš viso, arba automatiniu Euro Tronic, kur minėtas TIPSHIFT vėliau, ZF transmisijos su 12 pavarų (3-greičių transmisija su į priekį ir priekiniais ) prieinama. Eksploatuojant dėžė 16 greičių versiją remia įrodyta anksčiau už metus dukart H perjungimo modelis (stiprus spaudimas nuo pavarų perjungimo svirties į kairę arba į dešinę yra pakeista iš nedidelės grupės į Didžiosios arba atvirkščiai) iš ir Dabar perėjo pakeisti grupę su perjungimo jungikliu perjungimo pavarai, kaip ir kitiems gamintojams, tokiems kaip Volvo, Scania ar DAF. Be to, mažas mygtukas buvo paliktas ant pavarų perjungimo svirties, iš pradžių gali būti valdomas su tik didelei grupei, tai yra perėjimai 5-8, sukabinimo su nykščiu, kad pavarų perjungimo ar padalijimas (puse krumpliaračiai eiti arba žemyn), sankabos pedalas neturėjo veikti. Ši valdymo mygtukas standartiškai montuojamos, paskui buvo pašalintas iš programos ir matė savo renesansą kaip galimas variantas, bet tada gavau į dvi grupes, iš visų turimų įrankių, kaip tik transporto priemonė valcavimo, todėl netiko pradedant.
 
MAN taip pat pristatė naujai sukurtą retarderį, vadinamąjį pirminį retarderį (sutrumpintą "Pritarder"), pirmą kartą TGA. Tai nereiškia sėdėti kaip įprastų vidurinių retarderis tipų (hidrodinaminis naftos Voith ar ZF Intarder / sūkurinių srovių stabdys Telma ar Kloft) ne perdavimo produkcijos ir veikia ant sraigto veleno, bet tiesiai ant variklio ir aktų dėl alkūninio veleno. Nes dabar tiesiai iš variklio alkūninis velenas yra stabdomas, The retarderis turi įsisavinti mažesnį sukimo momentą ir gali būti, kad mažesni ir lengvesni. Veiklos PriTarder sveria tik apie 30 kg, palyginti su 1980-ųjų vidurio atėjo apie 500 kg rinkai sūkurinių srovių stabdžius yra didžiulis žingsnis į priekį. Be to, jis taip pat gali būti naudojamas nedideliu greičiu, todėl naudojami šie nešiojamieji retarderiai įdomūs net mažu greičiu, pavyzdžiui, statybos aikštelėje. Pagal šią konstrukciją variklio aušinimo vanduo yra naudojamas kaip stabdymo elementas, ir tai atliekama be alyvos grandinės.
800px-MAN_Lenkrad.jpg
Visureigis MAN gl buvo sukurtas kaip karinė Bundesveroro transporto priemonė. Kadangi Bundesvero buvo kaip pagrindinę ant varikliai aušinami oru, tai buvo tiekiama Deutz - vyras gaminamas tik vandeniu aušinamas dyzeliniams varikliams. Tačiau transporto priemonėms su MAN varikliais taip pat buvo pastatyta eksportui. Kai kurias transporto priemones (įskaitant kitas kabinas) ugniagesiai naudojo kaip aerodromo priešgaisrines transporto priemones. Gamyba prasidėjo 1976 metais.
 
Nuo Bundeswehr sukūrimo MAN yra vienas iš pagrindinių karinių transporto priemonių tiekėjų. KAT-1 karta dabar yra pasenusi ir bus pakeista. Šiuo atveju transporto priemonės ne taktiniam plotui z.T. pakeičiamas TGA modeliais (žr. aukščiau). Be to, MAN karinis padalinys tiekia daugiau nei 150 kitų ginkluotųjų pajėgų visuose žemynuose.
 
2005 m. MAN laimėjo Jungtinės Karalystės gynybos departamento paraišką įsigyti daugiau nei 7200 pagalbinių transporto priemonių. Tai daro MAN viena iš didžiausių pasaulyje įrangos tiekėjų. Šie specialieji automobiliai statomi buvusioje "ÖAF" gamykloje Vienoje-Liesing.
 
remti kintantį grėsmės sąskaitą-faktūrą, MAN, bendradarbiaudama su Krauss-Maffei Wegmann (Treniruokliai) šarvuotas versija SX sukurtą 32440 8 × 8, kuris jau buvo sėkmingai išbandyta Vokietijos ginkluotųjų pajėgų dalis, KFOR misijoje Kosove ir dabar pasiruošę masinei gamybai turi. Transporto priemonė yra pateikta keliose Europos kariuomenių dideliais kiekiais ir turi papildomai kabina, kuri yra saugoma III lygis (STANAG), nuotolinio ginklas stotį ir kablys įkrovimo sistemą. Taigi, transporto priemonė yra pritaikyta prie dabartinių grėsmių scenarijų ir logistinių koncepcijų. Nuo 2010 m. Kovo mėn. Modelių serija buvo pagaminta kaip naujai įkurtos bendros įmonės Rheinmetall MAN Military Vehicles GmbH dalis.
1967 m. Buvo pristatytos naujos visiškai naujos kabinos. Salono atvyko iš Prancūzijos partneriu saviem, su kuria žmogus turėjo sudariusi ir technikos pardavimo partnerystės 1967-1977.
 
Nuo 1972 m sudarė priekyje, kurie išdėstyti šalia radiatoriaus grotelės su papildomais chromo juostelėmis (F7), pontoninis trumpą Haubern jie lieka išsaugotas. Kondensatoriaus angos briaunos dabar pradėjo horizontaliai (F8). Be to, pavėžėjimas logotipas buvo (Brunsviko Lion ") įdiegta visų sunkvežimių pagal MAN užrašu dabar po šio gamintojo įsigijimo ir vis dar yra MAN bruožas išliko. Nepilnametis kosmetinis remontas buvo atpažįstamas pagal naujo buferio, plastiko padengtos nuo rugsėjo 1979, su didesniais priekiniais žibintais. Nepriklausomai nuo įrengtų variklių. Kadangi žmogus nuo 1979 gaminamas savo grindų variklį, seno Büssingmotors gamyba buvo nustatyti ir pavėžėjimas sudarė ant grotelių dabar raidėmis ir buvo pakeistas įprastu dyzeliniu raidėmis. Nuo 1981/1982, paskutinis svarbus kosmetinis iš F8 serijos įvyko. Ryškiausias bruožas yra šalia išlaipinti ir išsiplėtusios rodikliai ir peržiūrėtas priemonė / prietaisų skydelis. Ir taip pat smagu dyzelinių raidžių. Kadangi importuojama iš 1983 vidutinio transporto priemonės "naujosios viduriniosios eilės" radiatoriaus grotelės yra mažesnis nei sunkiųjų dizainas. D08 varikliai ir pritaikyti važiuoklės atnešė modelio pritaikyti naudingąsias apkrovas.
 
Modelio pavadinimai gali būti toliau diferencijuoti:
 
Iki 1979: nulio modelio pavadinimo prie variklio galia kodas pabaigos (pavyzdžiui, 280): variklių D25- (vėliau D28-) serijos kaip pripūtimo ar su turbo varikliu. Vienas gavo tik vadinamąjį 281er 321er ir serijos modelio pavadinimo, taip pat 241er mažai pastatytas. Nulis vis dar išliko. Z. b. 280 (Tik variklis su kompresoriumi), 320 V10 gyvis, gyvis 240, arba 192 serijos variklis.
Modelis metų 1979 iki 1985 m, kurių viena prie rūšies pavadinimo pabaigos (pvz, 281 + 321); pastovios efektyvumo varikliai, kurių bendros apmokestinimo (mokestis-pūstuvas plius rezonanso įkrovimo).
Nuo 1986 metų ne iš dviejų tipo pavadinimo (pvz, 292, 332, 362) pabaigoje: F-90 serijos.
Iki 1980-ųjų pabaigoje, prasidėjęs emisijos reglamentai kiekvienų ateinančių galioja etapas kartus keičiant paskutinį numerį (pvz 3 ar 4), ar taip pat atstovauja naują variklį veiklos duomenimis.
Šios transporto priemonės buvo 1970 ir 1980 iš labiausiai paplitusių rūšių sunkvežimių Vokietijos keliuose. Šio serijos kabina buvo naudojamas nuo 1973 m Grindinio modeliai vyro nuo įsigyto konkurentas pavėžėjimas gavo į savo programą. Šios transporto priemonės pažymėtų prekės ženklu "M * A * N pavėžėjimas" ant grotelių. Visa kita MAN buvo (anksčiau) pateikiamos kartu su žodžiais "dyzelinis" su žodžiais "M * A * N". Transporto priemonės su kabinomis šios serijos buvo pastatytas pagal licenciją užsienyje, pavyzdžiui, Rumunijoje, o Raboje - Vengrijoje. Prancūzijoje šalyje, ne saviem kabina buvo naudojamas iki 1978th
man_tgx_d38_l.jpg
 

Šį pranešimą redagavo Brett Sobolev: 25 kovo 2018 - 19:29

  • 2

#4
Ugnius_Poske

Ugnius_Poske

    Naujokas

  • Forumo dalyvis
  • 8 Pranešimai

Naujosios kartos "Scania"

Naujosios „Scania” kabinos: pasirinkimo įvairovė
Sparčiai plėsdama naujosios kartos sunkvežimių kabinų pasiūlą “Scania” pristato visa eilę statybų sektoriui ir specializuotam transportui skirtų naujienų. R, S ir kai kurios G serijos kabinos jau buvo pristatytos, tačiau šį rudenį išvydome dar platesnį jų pritaikymą ir dar nematytas P kabinas.
Trijų skirtingų aukščių versijos yra suprojektuotos pagal atliekamą darbą – statybų sunkvežimiams kabinos siūlomos su masyviais plieniniais bamperiais, aukštai įrengtomis oro įsiurbimo angomis ir vertikaliais – į viršų besistiebiančiais duslintuvais. O distribucijai skirtos “galvos” yra gana lakoniškos, žemesnės ir pritaikytos intensyviam manevravimui.
“Siūloma išties plati paletė, – teigia Anders Lampinen, “Scania Trucks” statybinių sunkvežimių gamybos padalinio vadovas. – Pradedant dienos darbui skirtoms žemomis P14 ir G14, baigiant aukščiausiomis „S20 Highline”, dauguma klientų gali susikomplektuoti jų veiklai tinkamiausią sunkvežimį”.

Gamintojo naudojama modulinė sistema leidžia su nedideliu kiekiu komponentų komplektuoti pačias įvairiausias kabinas. ”Modulinė konstrukcija yra labai naudinga pirkėjui ir padeda išvengti nereikalingų kompromisų bei pasiekti optimalius sprendimus, mažinant išlaidas atsarginių dalių tiekimui. – sako A. Lampinen. – Nesvarbu ar reikia važinėti miestelio gatvėmis dieną ar kaimo vietovėmis ir kartais vairuotojui nakvoti kabinoje. Kiekvienas vežėjas gali išsirinkti reikiamą kabiną”.
Kai gamintojas pirmą kartą pristatė didžiąsias R ir S kabinas tolimųjų reisų vilkikams, transportininkų bendruomenė negailėjo gerų žodžių jų novatoriškam ir tradicinius “Scania” bruožus išlaikusiam aerodinamiškam dizainui, nepriekaištingai kokybei bei vairuotojo gerovei skirtam interjerui.





"Scania" dabar sparčiai plečia naujos kartos kabinų gamą. Nuotraukoje parodyta G kabinos "dienos kabinos" versija su įprastiniu stogu (CG17N).
Statybininkų pasirinkimas – G kabina
Šių metų gegužę pasirodę pirmosios G kabinos dabar papildytos naujomis modifikacijomis ir naujosios P, kurtos laikantis tų pačių principų ir techninių sprendimų, netgi tų pačių komponentų ir detalių.
Statybinių sunkvežimių savininkams ypatingai plačiai panaudojama G kabina dėl tinkamai parinktų aukščių, patogaus įlipimo ir puikios vairuotojo darbo vietos. “Manome, kad dienos darbui skirta CG17N kabina su įprastu stogu yra vienas sėkmingiausių variantų statybų sektoriui, – neabejoja A. Lampinen. – Nepiktnaudžiaujant pernelyg dideliais gabaritais, jos viduje yra pakankamai vietos vairuotojo darbui ir naktiniam poilsiui, lanksčios daiktadėžių komplektavimo galimybės, puiki apžvalga”.

G kabinos siūlomos penkių bazinių konfigūracijų – nuo CG14L žemu stogu iki CG20H - su aukščiausia “Highline” versija. Beje, įprastas vidinis kabinos aukštis yra visu 10 cm didesnis už jos pirmtakės. Gana žemas įlipimo laiptelių aukštis, tausoja vairuotojo sąnarius.

Daugiafunkcinė P serija

Net 8 skirtingų konfigūracijų (skirtingo aukščio ir ilgio) mažiausioji P kabina yra dar nematyta naujovė, kurią noriai išbandys autovežių, statybinių sunkvežimių ir miestui skirto transporto profesionalai.
Pradžioje bus siūlomos šešios skirtingos jų versijos – nuo žemiausios CP14L iki talpiosios ir interjero erdve džiuginančios CP20H. Pastaroji montuojama kiek žemesniais įlipimo laiptais, nors dėl to kiek paaukštėja varikio tunelis kabinos viduje. “Žinoma, ne visų kabinų modifikacijų bus užsakoma vienodai, tačiau mes esame pasirengę pasiūlyti visus reikiamus variantus klientams. – pabrėžia A. Lampinen. – “Scania” filosofija pagrįsta gebėjimu užtikrinti ekonomišką vežėjo veiklą, pritaikant reikiamus sprendimus kiekvienam darbui, o tai mums padeda atlikti modulinė sistema”.

Daugiausia dienos darbui pritaikytos kompaktiškos kabinos yra labai patogios, kai dažnai tenka įlipti ir išlipti, daug manevruoti – statybų aikštelėje, sandėliuose ar miesto gatvelėse. Jei norima daugiau erdvės – siūlomos 10 cm aukštesniu stogu CP17N ar CP20N kabinos.

Naujosios “Scania” P kabinos yra ilgesnės ir didesnio aukščio viduje už savo pirmtakes, gerokai erdvesnės nei anksčiau.

P kabina - tai moderni klasika, skirta naudoti statybos ir distribucijos sektoriuje. Nuotraukoje - kabina CP17 su įprastiniu stogu.
"Scania" P kabinos universalios, įvairaus ilgio ir aukščio.
Elektrinis parkavimo stabdis
Dar viena naujiena – elektra valdomas rankinis stabdis, kuris tokio dydžio sunkvežimiuose nebuvo įprastas. Jo vieta yra įprasta – vairuotojo dešinėje, kad būtų gerai pasiekiama ir lengvai matoma. Mygtukas yra kiek masyvesnis nei lengvuosiuose automobiliuose, nes juos naudojamas gana dažnai. Jo valdymas pagrįstas spaudimo jėga, kuri leidžia po truputį atleisti ar “užtraukti” stabdį. Įdomu ir tai, kad jis automatiškai aktyvuojamas, jei vairuotojas atidaro dureles ir atsisega saugos diržą.
Taip pat patobulinta važiavimo įkalnėn pagalbos sistema, pasitelkiant naująjį elektra valdomą stabdį. Jei sunkvežimis ilgesnį laiką nejuda, vietoje tradicinių stabdžių įjungiamas stovėjimo stabdis.

Iš lengvųjų automobilių “Volkswagen” ir ”Audi” inžinierių patirties švedai pasisėmė pačių geriausių sprendimų, kad pajudėjimas iš vietos atjungus šį stabdį būtų kuo sklandesnis. Pajudėti galima ir tiesiog paspaudus akceleratorių, stabdis pamažu atleidžiamas automatiškai.

"Scania" pristato sustiprinto saugumo elektrinį parkavimo stabdį. Jis suveikia, jei važiuojant mažu greičiu atidaromos vairuotojo durys arba atsegamas saugos diržas.
Priedų ir komponentų įvairovė

Specializuotų sunkvežimių pirkėjams siūlomos dvi skirtingos aukštai įrengtos oro įsiurbimo angos, kurių viena pritaikyta ypatingai atšiaurioms sąlygoms. Toks inžinerinis sprendimas skirtas dirbantiems dulkėtoje ir vandens barjerų pilnoje aplinkoje, kad oro filtrai nesikimštų ir nedidintų variklio apetito degalams.
Specialiai įrengti ortakiai gali susidoroti net su 40 kg dulkių iki prireiks keisti oro filtrą.

Išmetimo vamzdis taip pat gali būti montuojamas vertikaliai – iš abiejų kabinos pusių, tad pritaikant kėbulą ar antstatą nekils ypatingų sunkumų.

Ypač svarbi kabinos pakaba – dviejų skirtingų versijų keturtaškė pakaba leidžia didesnes arba mažesnes amortizavimo amplitudes, priklausomai nuo pasirinktos vairavimo aplinkos. Jei darbo vieta yra karjeras ar bekelė, tuomet verta pasirinkti didesnę eigą turinčią kabinos pakabą.

Purvasargių ir arkų apsaugas taip pat galima rinktis pagal darbo sudėtingumą, kabinos pakabos ypatybes, ratų dydį. Siūlomos versijos su purvasargiais sunkvežimiams su abiem priekinėmis varomomis ašimis ir pritaikyta papildoma erdve sniego grandinėms – purvasargiai pritaikomi, juos įrengiant reikiamame aukštyje.
"Scania" siūlo dvi skirtingas aukštai įrengtas oro įsiurbimo angas.
Pakaba ir važiuoklė

Statybų sunkvežimiai ypatingi ir savo pakabos bei važiuoklės tvirtumu. Dažnai jų gamyboje naudojamos įvairios pneumatinės ir linginės pakabos kombinacijos, tačiau kiek neįprastas variantas yra “Scania” pasiūlyta konfigūracija su plieninėmis lingėmis ir oro pagalvėmis priekyje bei galinė pneumatinė pakaba. “Scania” pristatė ir savotišką naujieną: parabolinę linginę pakabą skirtą 9 tonų priekinėms ašims, su dviem 33 mm lingėmis ir oro pagalvėmis. Taip pasiekiamas balansas, siekiant stabilaus darbo esant didelėms apkrovoms bekelėje ir tolygaus važiavimo asfaltuotu keliu.

Šio segmento sunkvežimių naujienų sąraše ir kiti progresyvūs patobulinmai: elektroninė stabdžių sistema EBS derinama su būgniniais stabdžiais triašiuose sunkvežimiuose.

Kita inovacija – diskinių stabdžių sistema 26 tonų galinių ašių tandemui. Reduktoriuje naudojami honinguoti krupmliaračiai, mažinantys triukšmingumą ir pailginantys viso mazgo darbo laiką.



"Scania" tikslas - glaudus bendradrabiavimas su antstatų gamintojais.
Tikra dovana antstatų gamintojams

“Scania” apie viską pagalvojo, tad kėbulų ir antstatų gamintojams išgręžė nemažai papildomų skylių rėme – visa viršutinę eilę. Amortizatoriai ir priekinės dvigubos ašys kompaktiškai sumontuotos ir leidžia netrukdomai ant viršaus montuoti įvairios paskirties įrenginius. “Scania” numatė laidų bei hidraulikos elementų tvirtinimo vietas, kad nebekiltų kolizijų ir sunkių inžinerinių rebusų įrengiant vieną ar kitą antstatą. Pernai pristatyta ir elektra valdoma pakeliamoji ašis, kurios dėka išvengta didelės hidraulikos žarnelių pynės.
Torben Johansson, “Scania” Antstatų centro direktorius, teigia, kad sulaukia nemažai teigiamų atsiliepimų iš partnerių, kurie pritaiko savo gaminius šiems sunkvežimiams. “Mes suteikiame visą reikiamą paramą antstatų gamintojams, tad siekiame sukurti ypatingai gerą ryšį su jais. Kai kalbame ta pačia kalba, sutrumpėja gamybos laikas, didėja produktyvumas ir ramiau miegasi”, - šmaikštauja T. Johansson.

Kad šis savitarpio supratimas būtų dar sitipresnis – gamintojas sukūrė specialią interneto svetainę, kurioje keičiamasi aktualia informacija, brėžiniais bei konsultuojama. Reguliariai vykdomi partnerių mokymai

 

Nėra foto atmesta - valera.


Šį pranešimą redagavo «««VALERA CRAZY»»»: 30 kovo 2018 - 22:19

  • 1

#5
James Mclaren

James Mclaren

    Magnatas

  • Veteranas
  • 2.599 Pranešimai

Sveiki ,esu James_Mclaren, pasirinkau aprašyti savo megstamą sunkvežimį Volvo FH16. Iš tikrųjų buvo sunku pasirinkti, daug turiu patinkančių tarp kurių Scania ar Mercedes.

volvo54d1ed08267bf.jpg

 

Volvo FH16

Volvo FH16 kaip teigia gamintojai - Iš išorės – gražuolis. Po kapotu – tikras žvėris.

 

Sunkvežimis iš išorės yra labai išvaizdus, modernus, turintis išskirtinį dizainą. Visi FH serijos sunkvežimiai pasižymi tokia pačia stovėsena, linijomis ir aerodinamiškais linkiais.

 

Išskirtinis dizainas

1. Galinis langas
Galinių langų forma ir išvaizda akcentuoja veržlų kabinos charakterį.

2. Naujoji juoda
Naujasis FH16 yra juodos spalvos. Labai tamsios. Tačiau po šiuo paviršiumi galima įžvelgti įdomų toną. Mes jį vadiname paslaptinguoju fiordu. Jį reikia pačiam pamatyti.

3. Dėmesys detalėms
Labai daug kas priklauso nuo subtilių detalių. Priekinis laiptelis, radiatoriaus grotelės, durų rankenos ir „Volvo“ geležies ženklas traukia akį satininio chromo apdaila.

4. Didelės grotelės 
Išskirtinės tamsaus sidabro spalvos grotelės atrodo įspūdingai bet kuriame kelyje. Tokio pat prašmatnaus stiliaus yra ir veidrodžių, ir skydelio nuo saulės išvaizda.

Gamintojai, kurdami šį modelį didelį dėmesį kreipė į patogumą.

Išskirtinis sėdynės dizainas
Išskirtinė vairuotojo sėdynė pasižymi unikalia forma, ypatingomis medžiagomis ir suteikia kabinai tikrą aukštos klasės pojūtį. Apmušalai gali būti odiniai arba odos ir tekstilės derinys. Sėdynės konstrukcija ir medžiagos yra specialiai parinktos „Volvo FH16”.

Vairas „Raven“ 
Aptrauktas tamsia oda su kontrastingos spalvos siūlėmis, derančiomis prie vidaus apdailos, vairas „Raven“ sustiprina malonaus vairavimo pojūtį. Jis naudojamas tiktai „Volvo FH16“. 

Pirmosios klasės
Kabinoje panaudoti unikalūs durų skydai, sienų skydai, chromuoti apdailos elementai, užuolaidėlės, gulto apmušalai ir papildomos durų lemputės. Visa tai kabinos vidui suteikia prabangos pojūtį.

volvo.jpg

 

 

"I-SEE" Sistema

 

Sunkvežimis turi išskirtinę „I-SEE“ – pastovaus važiavimo kontrolės sistemą. Ką ji daro?

 Sunkvežimis iš anksto žino apie laukiančius kelio nuolydžius ir įkalnes, todėl duoda signalą varikliui ir pavarų dėžei „I-Shift“, kaip geriausiai išnaudoti sunkvežimio kinetinę energiją, sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 emisiją.

Kaip ji veikia?

Artėjant prie įkalnės, sunkvežimis iš bendros duomenų bazės atsisiunčia informaciją apie kelio topografiją. Paskui, remiantis šia informacija, yra atliekami šeši skirtingi veiksmai, kad būtų kuo geriau išnaudota sunkvežimio kinetinė energija ir degalų sąnaudos sumažintos iki 5 %.

Patyrę vairuotojai moka daryti tai patys. Tačiau vairuojant sunkvežimį aštuonias valandas iš eilės, į darbo pabaigą tam tikriausiai nebeskiriama tiek dėmesio. Tad kai kopimu į kalvas rūpinasi „I-See“, galite sutelkti dėmesį į kitus vairavimo aspektus.

 

Išskirtinė nepriklausoma pakaba

Sunkvežimis turi nepriklausomą priekinę pakabą.

Tikslumas. Kontrolė. Ir stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu. Pirmą kartą sumontavome nepriklausomą priekinę pakabą sunkiasvoriame sunkvežimyje. Turite išbandyti patys, kad patikėtumėte.“

Šioks toks video: https://www.youtube....8&v=WpKEqssnuTQ

Dėl nepriklausomos priekinės pakabos sunkvežimis važiuoja visiškai tiesiai – netgi per nelygumus ir duobes. Ji labai pagerina važiavimą posūkiuose, padėdama atlikti manevrą absoliučiai tiksliai. Ir 50 % padidina šoninį stabilumą, užtikrindama stabilų riedėjimą bet kokiu greičiu.

1. Dviejų balansyrų konstrukcija
Ratai gali judėti vertikalia kryptimi, nepriklausomai vienas nuo kito.

2. Krumpliastiebinis vairo mechanizmas 
Užtikrina tiesioginį ratų valdymą praktiškai be jokio laisvumo, tad vairavimas dar jautresnis. 

3. Jungiamieji skersiniai
Atlieka stabilizavimo funkciją, kurią paprastai atlieka priekinė ašis.

4. Oro pagalvė
Sugeria smūgius ir valdo vertikalią eigą, todėl pakaba užtikrina didesnį patogumą.

Specifikacijos
Nepriklausoma priekinė pakaba gali būti montuojama 4x2 ir 6x2 konfigūracijos sunkvežimiuose su papildoma velkamąja arba stumiamąja ašimi (tik vilkikuose), ašies apkrova – iki 8,5 tonos.

Itin jautri vairo technologija.

 

Patentuotą technologiją sudaro įprastas hidraulinis vairo stiprintuvas ir elektros variklis, sumontuotas prie vairo mechanizmo. Elektrinis valdymo blokas (ECU) nuolat apdoroja iš kelių jutiklių gaunamą informaciją ir nustato, kur sunkvežimis važiuoja ir ką vairuotojas ketina daryti. Variklio valdymo signalai siunčiami 2 000 kartų per sekundę, naudojant sukimo momento persidengimo principą, kad būtų pakoreguoti netyčiniai valdymo judesiai ir prireikus vairui suteiktas papildomas sukimo momentas. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema dabar gali būti naudojama visoms ašių konfigūracijoms, įskaitant su dvigubomis priekinėmis ašimis.

 

Besvoris vairavimas bet kokiu greičiu

 

Važiuojant dideliu greičiu, „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema padeda išlaikyti stabilumą ir kryptį. O kai reikia lėtai ir atsargiai manevruoti, vairui, kad ir koks būtų krovinys, suteikiama daugiau jėgos. Sakydami, kad „Volvo FH“ galima vairuoti vienu pirštu, mes nė kiek nejuokaujame.

Atgal. Ne taip lengva kaip į priekį.

Mes pasirūpinome, kad vairuoti pilnai pakrautą sunkvežimį atbuline eiga būtų kur kas lengviau. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema užtikrina tobulą tikslumą bei vairavimą su minimaliomis pastangomis ir automatiškai sugrąžina vairą į neutralią padėtį. Kryptinis stabilumas yra pagerintas, tad galite atbuline eiga nuvažiuoti daugiau nei 100 metrų nenukrypdami nuo kurso.

Tiesiai lyg strėlė bet kokiomis sąlygomis

Kurso koregavimas, kurio prireikdavo paspaudus stabdžius ant nelygaus paviršiaus? Nebereikia. Trankymas dėl duobių, kelio provėžų ir ženklinimo elementų? Beveik nejuntamas. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema netgi kompensuoja stipraus šoninio vėjo poveikį. Tad nebespauskite vairo taip smarkiai – sunkvežimis kryptį pakeis tik tada, kai patys to panorėsite.

Gamintojai netgi didelį dėmesį skyrė ir vairuotojo poilsio gerinimui.

Garantuotas kokybiškas miegas

„I-Park Cool“ yra specialiai sukurta ir gamykloje įdiegta sistema, visiškai integruota į klimato kontrolės sistemą. Todėl kai dieną buvusi aukšta temperatūra naktį smarkiai nukrenta, šis įtaisas virsta šildytuvu ir leidžia jums iki pat ryto miegoti pasirinktoje temperatūroje.

Mėgaukitės ekonomiškai veikiančiu vėsinimu

„I-Park Cool“ veikia taip efektyviai, kad per visą naktį vėsinimui naudoja 1 000 W galią, bet neišeikvoja akumuliatoriaus. O jeigu norite padaryti pertrauką karštą dieną, galite gauti 2 500 W iki valandos trukmės vėsinimo seansą.

Nešvaistykite nė lašo degalų

Montuoti oro kondicionierių ant kabinos stogo gal ir įprasta, bet tikrai neekonomiška. „I-Park Cool“ yra integruotas viduje, todėl aerodinamikos ir degalų sąnaudų rodikliai nė kiek nenukenčia.

Sunkvežimis turi išmaniausią transmisiją pasaulyje.

 

Rinkoje pažangiausia transmisijos sistema dabar dar sumanesnė: išties tolygiam, dinamiškam greitėjimui. „I-Shift Dual Clutch“ – pirmoji pasaulyje sunkiasvoriams sunkvežimiams skirta pavarų dėžė su dviguba sankaba. „I-Shift Dual Clutch“ pavarą perjungia per sekundės dalelę, ir tuo yra panaši į lenktyninių automobilių pavarų dėžes. Ji užtikrina stabilų aprūpinimą galia, todėl vairuoti galėsite visiškai kitaip, o jūsų darbo našumas padidės. „I-Shift” padaro vairavimą lengvesnį, saugesnį ir patogesnį. Nebėra sunkios sankabos, nebereikia galynėtis su pavarų svirtimi. Pavara kiekvieną sykį perjungiama pačiu laiku. Tokia paprasta sistema mažina vairuotojo nuovargį ir leidžia jums sutelkti dėmesį į kelią ir eismą. O jeigu iš tiesų norėsite junginėti pavaras rankiniu būdu, tereikia paspausti mygtuką ant svirties ir tada – viskas jūsų rankose.

 

Sunkvežimio specifikacija:

D16K variklis

Trys variklio galingumo variantai: 550, 650 ir 750 AG

Visi varikliai atitinka „Euro 6“ reikalavimus.

 

 

Sunkvežimio varikliai

 

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir pikinis sukimo momentas, persidengiantis su pikine galia vidutinių sūkių intervale. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu. Centrinio išdėstymo vertikalūs purkštukai. Optimalios formos degimo kamera. Greitai ir tiksliai veikianti EMS valdoma įpurškimo sistema. Didelis dujų užpildymo koeficientas. Priežastis, dėl kurių mūsų varikliai taip taupiai naudoja degalus, galėtume vardinti dar ilgai. Bet svarbiau yra teigiamas tų variklių poveikis jūsų finansiniams rodikliams. Ir aplinkai. Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos absorbuoja iki 375 kW (510 AG) D13 variklyje ir iki 470 kW (639 AG) D16 variklyje. Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniu autopilotu, galite išlaikyti didesnį vidutinį greitį nepakenkdami saugumui ar degalų ekonomijai.

Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %. 

1. Variklis 
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. Septintas purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina DPF efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris DPF reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir saugo kietąsias daleles (PM) tol, kol jos bus sudegintos regeneracijos metu. Regeneracija vyksta automatiškai – Jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš patenkant dujoms į išmetimo vamzdį. Jo metu pašalinamas likęs amoniakas (NH3).

 

14.jpg

 

Pirkčiau šį sunkvežimį norėdamas patogumo, galios, ekonomiškumo ir gero dizaino.

Norint įsigyti šį sunkvežimį reiktų pasitelkti bankų pagalbą ir sumokėti 100.000€ kainą netgi už naudotą sunkvežimį, bet tai verta pagalvojus apie tokius jo privalumus.

 

 


Šį pranešimą redagavo James Mclaren: 25 kovo 2018 - 19:33

  • 1
Pagarbiai,
Magnatas James Mclaren.

#6
Korisas

Korisas

    Nepatvirtintas :)

  • Užblokuotas
  • 1.548 Pranešimai

Sveiki taigi aprasinesiu naujos kartos fura  "Fokin Bibis niekada nesikeikiu". Pradekime nuo to, kad ji yra juodos spalvos, turi 500 arklio galiu, dyzelis, dar  varoma aliejum/vandeniu/ veipo skysciais.  8a8db66a35f8e5a94aca054ca86f7333661.png

Ji buvo pagaminta 2019 metu, vasario 35 diena, ir dabar yra viena geriausia rinkoje. Manau daug nereikia pasakti apie sita nuostabu sukurima. Pirkciau ja vien del to, nes yra patogi ir geros formos. Sekmes konkurentams ( Vistiek zinau, kad laimesiu ) 

 

 

atmesta  -valera


Šį pranešimą redagavo «««VALERA CRAZY»»»: 30 kovo 2018 - 22:20

  • 1

#7
Česka

Česka

    -

  • Elitas
  • 8.467 Pranešimai
  • 2021 Metų moderatorius:Forumo adminas!
  • Geriausias 2016 metų:Vagiu direktorius!
  • Laimėjo konkursą:Drift King

https://www.wikipedia.org/


  • 0
<p class="bbc_center">Untitled-4.gif</p><br><p class="bbc_center">tumblr_mc7hd9nGCr1qarea0o1_500.gif</p><br><p class="bbc_center"><span style="color:rgb(85,85,85);"><span style="font-family:tahoma;"><span style="font-size:10px;"><span style="background-color:rgb(247,247,247);">#2020/03 Never forget</span></span></span></span></p>

#8
Guest_Mаквинас_*

Guest_Mаквинас_*
  • Svečias

Pirmasis elektrinis "Tesla" vilkikas!

 

Amerikiečių "Tesla Motors" pristatė visų ilgai lauktą, ekologišką, bei išskirtinos išvaizdos vilkiką. Visai neseniai matėme straipsnį su nuotraukomis iš Los Andželo, JAV, kai pats "Tesla Motors" vadovas Elonas Muskas pristatė naujutėaitį elektrinį vilkiką.

Vilkikas buvo pavadintas "Tesla Semi" ir vienas reikšmingiausių skirtumų tarp įprasto, dyzelinu varomo vilkiko ir šio "Tesla Semi" yra įsibėgėjimas. Šis vilkikas iki 96km/h [60 mylių] be priekabos įsibėgėja lygiai per 5 sekundes! 36 t sveriantį krovinį vežantis amerikiečių elektrinis vilkikas iki 96 km/val. (60 mylių) pagreitėja per 20 sekundžių. Įspūdingas ne tik pagreitis. Elektra varomas vilkikas į 5 proc. statumo įkalnę gali važiuoti palaikydamas 104 km/val. pagreitį, kai įprastas, dyzelinu varomas sunkiasvoris, tą daro važiuodamas apie 72 km/val. greičiu. Be to, jo labai geras aerodinaminis koeficientas, šis rodiklis siekia 0,36. 

 

 

Taip pat šis vilkikas pasižymi neįprasta vilkiko sandara! 

 

Vilkikas turi keturias atskiras elektrines jėgaines, varančias jį į priekį. Viena įkrova toks sunkiasvoris gali nuvažiuoti apie 500 mylių (800 km) greitkeliais (mažesnės talpos bateriją turinti lengvesnioji, mažesnė „Semi“ vilkiko versija gali viena įkrova įveikti 300 mylių – 480 km).

 

1b39433920894f8e4f36a48b004043a6272.jpg

 

Šioje nuotraukoje matome "Tesla Semi" ir "Tesla Semi" sumažinta versiją.

 

Vilkiko įkrovimas

 

Elonas Muskas taip pat teigia, kad per pusvalandį šio vilkiko bateriją galima įkrauti tiek, kad vilkikas galėtų nuvažiuoti 400 mylių [640km]. Drauge su naujo tipo transporto priemone atsirado ir naujo tipo įkrovos tinklas, skirtas vilkikams - "Megacharger". Kol kas tikslių pažadų nėra, tačiau panašu, kad bendrovė nusiteikusi kurti dar vieną įkrovos stotelių tinklą kaip "Supercharger". 

 

be2910e2ac54f6ddf1759057db94e5e389.jpg

 

"Tesla Motors" šiam vilkikui suteikia garantija milijonams kilometrų! 

 

Bendrovė visiems parduotiems vilkikams suteikė 1mln. mylių [1.6mln km] garantiją.

Manau tai tikrai yra įspūdingi skaičiai, atsižvelgiant į paprastus vilkikus.

Kalbant apie sąnaudas, įprasto dyzelinio variklio mylia kainuoja 1,51 JAV dolerį, o "Tesla Semi" variklio mylia kainuoja 1,26 JAV dolerį, taigi vilkikais nuvažiuojama šimtais tūkstančių kilometrų, kai kurie net milijonus, tad sutaupymas tikrai labai jaučiasi. 

 

Šis vilkikas yra ko gero naujausias vilkikas, todėl jo minusų dar niekas nežino, tačiau turbūt ir ilgai nesuras.

 

„Tesla“ vilkiko kaina: paprasto ir pagerinto 
 

Bazinis „Semi“ variantas, galintis nuvažiuoti 482 km, kainuos 150 tūkst. dolerių. O prabangiausia versija, galinti viena įkrova įveikti 805 km, – apie 180 tūkst. dolerių. Taip pat prieinama ir speciali modifikacija „Founders Series“ už 200 tūkst. dolerių. Tačiau už ją reikės sumokėti iškart visą sumą. Palyginimui, vidutinė dyzelinio vilkiko kaina – apie 120 tūkst. dolerių.
 

Tiesa, šio vilkiko kaina nėra maža, tačiau netgi Lietuvių pervežimų įmonė "Girteka Logistics" jau įsigijo pirmąjį Lietuvoje "Tesla Semi" vilkika. 

 

Trumpa "Tesla Semi" apžvalga tiesiai iš prezentacijos Los Andžele. 

 

 

Dizainas

 

"Tesla Semi" pasižymi ne tik išskirtiniu išorės dizainu, tačiau ir neįprastu salono dizainu. Elonas Muskas teigia, kad tokį salono dizainą sukūrė ne šiaip sau. Tokia vairuotojo vairo ir sėdynės padėtis buvo parinkta dėl to, kad nereiktų gaminti šio vilkiko angliškos versijos. Trumpai tariant toks vilkiko dizainas tinka tiek įprastos eismo krypties keliams, tiek " angliškiesiems " keliams. 

 

ad2a216248bada442ee5c4101e6d106e348.jpg

 

16690808671dbdae2064bbd7f58ab744983.jpg

 

94e5d3359b6cd9a8440140f55643ddb3680.jpg

 

Šį vilkiką pasirinkau būtent todėl, nes iš tikro tai vienas įdomiausių vilkikų. Mane sudomino būtent todėl, nes jis elektrinis, žinoma, ne paslaptis, kad pasaulis eina ekologiškumo link, todėl ir aš į tai atsižvelgiau. Jis tikrai yra labai išsiskiriantis iš kitų vilkikų, kitaip sakant neįprastas ir nedaugelio suprastas. Tačiau pasidomėjus daugiau, šis vilkikas tikrai tapo įdomus. "Tesla Motors" taip pat teigė, kad jį tobulins ir stengsis išleisti dar kelis vilkikų modelius šiais metais, tad žadu sekti naujienas, nes šios bendrovės kūriniai, tikrai įspūdingi. 

 

Dar keletas Tesla Semi nuotraukų!

 

4871ee5ce702ddb813a7dc0f0ffd631b903.jpg

 

4b91e4be8bc39ffd537ee4a2da9fd53b150.jpg

 

33190e256e3c2531de8ffc048432d5ba492.jpg

 

9ad33619505249629c4612dbedcad43f562.jpg

 

 

Ačiū, kad skaitėte! Tikiuosi patiko!


Šį pranešimą redagavo Mаквинас: 25 kovo 2018 - 22:45

  • 1

#9
Miguel"Garcia

Miguel"Garcia

    Rimtas

  • Forumo dalyvis
  • 343 Pranešimai

​Bolidas 3000

https://imgur.com/a/imq8F

  1. Zie karocia pirmas privalumas, kad su tokia fura nu nebus pamoina rajone vazinet, nes tu sedi mersuke ir tai parodo, kad tu prie saibu zmogus.
  2. Antras privalumas, kad atvarai zinai pas mama kazka sako ner kur paguldyt taves tu opa isoki i mersuka ir miegi nes tu ahujena lova turi https://imgur.com/a/dKknMir dar zurnala ant lovos vapsie komfortas kaip viezbuty.
  3. Nu trecias yra jo ratukai su lednikais https://imgur.com/a/FrxUKnu kur tu gausi tokius nuliovus? auksiausios klases ratai pavadinimu ,, ar4700 ''
  4. Ketvirtas privalumas yra karves odos vairukas https://imgur.com/a/E2oN0ahujenai vairuojas atrodo, kad glostai karves kiausus, uoj niekada nesikeikiu kudikio uzpakaliuka ar kaip ten tas posakis.
  5. Penktas dalykas yra tas, kaina yra kekvienam normaliam pacanui prieinama tik 19000eur nu jeigu mama numelzi normaliai nu tai paimsi panaudota mersuka.
  6. Zie atrodo kaina brangi ane nu paziurek https://imgur.com/a/vZJkui sitas gumas, islenkimus ir visa kita seiles tysta.
  7. Geras privalumas, kad gali akcijinio alaus prisipirkt ir pora ciolku normaliu atsivest viskas ahujenai telpa.
  8. Bakas belekoks 191l bet zinai tie 300 eurasu uz benza p* palyginus kiek uzdirbsi su situ bolidu.
  9. Greitumas belekoks 147km/h traukia cia kosmusas karocia.
  10. Nu su situ mersuku nebus jokiu problemu negenda, traukia kaip magnetas paneles, ir turi niekada nesikeikiu vietos akcijinui alauas.
  11. Dar paskutinis faktas, kad turi geras koloneles kur gali viska klausytis nu dar karocia apie akcijini paklausyt gali per ją https://www.lzinios....erimais/228767 

Šį pranešimą redagavo 'Jimmy': 26 kovo 2018 - 17:54

  • 1

Miguel"Garcia

796770f4bca28cb36746ba12c6854bee516.gif

​Miguel"Garcia

 

 

 


#10
𝕰𝖓𝖗𝖗𝖞

𝕰𝖓𝖗𝖗𝖞

    Rimtas

  • Senbuvis
  • 475 Pranešimai

Sveiki visi šiandien sugalvojau parašyti apie įdomu aparatą pats neseniai radau straipsnį tai manau įdomu ir jums bus paskaityt.

Reaktyvinis vilkikas "Smūginė banga" ("Shockwave") sukurtas iš 1985 m. vilkiko Peterbuilt. Tik vietoj įprastos puspriekabės jis prisikabinęs 3 reaktyvinius variklius "Pratt & Whitney J34-48", kurie liepsnomis spjaudantį monstrą tiesiog akyse įgreitina iki sunkiai suvokiamų 605 km/val.

reaktyvinis-sunkvezimis-68253704.jpg

 

Suminė variklių galia – 36 000 a.g., todėl "Smūginė banga" pelnytai laikoma greičiausiu planetoje sunkvežimiu. Jis per 6,36 sekundės jis išvysto 412 km/val. greitį, o po 11 sekundžių reaktyvinis žvėris riaumoja jau 483 km/val. greičiu. Tokiais greičiais, savaime suprantama, reaktyvinis vilkikas laksto arba specialiuose greičio poligonuose, arba ant lėktuvų nusileidimo tako. O stabdžiai... Stabdžiai irgi kosminiai, bet po maksimalaus įsibėgėjimo jį, kaip ir daugkartinio naudojimo kosminius erdvėlaivius "Space Shuttle" stabdo parašiutai. Tačiau geriausiai apie save papasakos pati smūginė banga, pademonstruodama, ką sugeba. Šio aparato pliusai manau nėra labai dideli, kad jis atliks kokį svarbu darbą ar pnš čia toks kaip smagus eksperimentas. Pasirinkau šį žvėrį, nes tiesiog manau neįdomu eilinis vilkikas, o šitas aparatas kelia susidomėjimą. 

Čia pora video labai įdomus pažiūrėkit. 

 

 

Tai tiek daug nekopinau ir neprirašiau vėjų, nes vistiek žinau visko neskaitysit. 


  • 0

#11
Ezra

Ezra

    AK#3

  • Elitas
  • 6.600 Pranešimai
  • Gyv. vieta-
  • Ezra#4959
  • Darbas:-
  • VIP:+
  • ADMIN:yee
  • XP:+300k
  • Geriausias 2021 metų:Meras
  • 2020 Metų moderatorius:Nuotraukos & GFX
  • 2017 Metų Direktorius:K.T
  • Laimėjo konkursą:Derby

James Mclaren win


  • 1




0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)