Taigi nesuprantu kas atsitiko, bet per task manageri isijungus ir susiradus faila explorer.exe issijungia ir butent per ta useri. Jeigu isijungiu kita useri viskas gerai, o butent tas vienas vienintelis kury naudodavau iki sios minutes susibugino ir rodo tik juoda ekrana. Gal zinot kaip padeti? Windowsu nezadu persirrasyti, kainuoja ir ten mano visi reikalingi failai (nuotraukos ir t.t). Gal turesit patarimu is savo puses? Lauksiu.
Prisijungti Registruotis
Problema su User.
#3
Guest_Coxenzo_*
Parašė 21 sausio 2016 - 21:58
Nelabai supratau ką parašei. Bet tai kam tau išjungti tą explorer.exe? Juk jį išjungus atsijungia ekranas. O windowsus perrašysi niekas gali ir nedingti jei tik paprašai kad išsaugotų tau failus.
1. Isijungiu kompa.
2. Prisijungiu i savo useri
3. Rodo juoda ekrana
4. Atsidarau task manager per ctrl+alt+delete
5. Spaudziu "File" ivedu explorer.exe (nes man jis nera ijungtas)
6. Jis pabuna 1-3sec ir dingsta.
Va sitame ir problema, how to fix priziurejau youtube nezinau jau kiek.
#7
Parašė 21 sausio 2016 - 22:32
Antras iš mano patarimu būtų toks jei pas tave Windows 7
1. Dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite užduočių juostą, tada spustelėkite Paleisti užduočių tvarkytuvą.
2. Skirtuke Procesai spustelėkite explorer.exe, tada spustelėkite Baigti procesą.
3. Spustelėkite Failas, tada spustelėkite Nauja užduotis (paleisti).
4. Teksto lauke Atidaryti įveskite explorer.exe, tada spustelėkite Gerai.
5. Spustelėkite mygtuką Pradėti , ieškos lauke įveskite įrenginių tvarkytuvą, tada ieškos rezultatuose spustelėkiteĮrenginių tvarkytuvas.
6. ukart spustelėkite Vaizdo plokštės, dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite vaizdo įrenginį, tada spustelėkite Naujinti tvarkyklės programinę įrangą, tada vykdykite vedlyje nurodytus veiksmus.
Pastaba
Baigus iš naujo diegti tvarkyklę gali reikėti iš naujo paleisti kompiuterį, kad diegimas būtų baigtas. Taip pat gali reikėti pakeisti ankstesnius ekrano skiriamosios gebos parametrus
ei šiais veiksmais išsprendėte problemą, nieko daryti nebereikia. Jei ne, pereikite prie kito veiksmų rinkinio.
-
Dešiniuoju pelės mygtuku spustelėkite užduočių juostą, tada spustelėkite Paleisti užduočių tvarkytuvą.
-
Skirtuke Procesai spustelėkite explorer.exe, tada spustelėkite Baigti procesą.
-
Spustelėkite Failas, tada spustelėkite Nauja užduotis (paleisti).
Teksto lauke Atidaryti įveskite explorer.exe, tada spustelėkite Gerai.
-
Spustelėkite mygtuką Pradėti , ieškos lauke įveskite „regedit“, tada ieškos rezultatuose spustelėkite regedit.exe.
-
Ieškokite šio registro rakto: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
-
Spustelėkite, kad pasirinktumėte WinLogon raktą, tada dešiniojoje srityje spustelėkite Apvalkalas. Duomenų stulpelyje apvalkalo vertė turėtų būti explorer.exe. Jei apvalkalo vertė yra ne explorer.exe, dukart spustelėkite Apvalkalas, tada teksto lauke Vertės duomenys įveskite explorer.exe ir spustelėkite Gerai.
-
Uždarykite registro redaktorių, tada iš naujo paleiskite kompiuterį.
Jei šiais veiksmais išsprendėte problemą, nieko daryti nebereikia. Jei ne, pereikite prie kito veiksmų rinkinio.
-
Spustelėkite mygtuką Pradėti, spustelėkite šalia parinkties Išjungti esančią rodyklę, tada spustelėkite Paleisti iš naujo.
-
Atlikite vieną šių veiksmų:
-
Jei kompiuteryje yra įdiegta tik viena operacinė sistema, kompiuterį paleisdami iš naujo paspauskite ir palaikykite klavišą F8. Klavišą F8 turite paspausti prieš pasirodant „Windows“ logotipui. Jei pasirodo „Windows“ logotipas, pabandykite dar kartą palaukdami, kol pasirodys „Windows“ įėjimo raginimas, tada išjungdami ir paleisdami kompiuterį iš naujo.
-
Jeigu kompiuteryje yra daugiau nei viena operacinė sistema, rodyklių klavišais pažymėkite tą operacinę sistemą, kurią norite paleisti saugiuoju režimu, tada spauskite F8.
-
-
Ekrane Išplėstinės įkrovos parinktys rodyklių klavišais pažymėkite Saugusis režimas, tada paspauskite „Enter“.
-
Įeikite į kompiuterį naudodami vartotojo abonementą, kuriam suteiktos administratoriaus teisės. Kai kompiuteris veiks saugiuoju režimu, monitoriaus kampuose matysite žodžius Saugusis režimas.
-
Spustelėkite mygtuką Pradėti, ieškos lauke įveskite „sistemos atkūrimas“, spustelėkite Sistemos atkūrimas, tada spustelėkite Pirmyn. Jei jūsų prašo įvesti administratoriaus slaptažodį arba patvirtinimą, įveskite slaptažodį arba patvirtinkite.
-
Pasirinkite atkūrimo tašką, kai kompiuteris veikė tinkamai, spustelėkite Pirmyn, tada spustelėkite Baigti.
-
Paleiskite kompiuterį iš naujo įprastai.
Jei šitie variantai nepadės tada belieka kreiptis pas meistrą kad perrašytų Windowsus.
#9
Guest_Coxenzo_*
Parašė 22 sausio 2016 - 14:36
Ačiū, ačiū, ačiū Mindaugui Soris...
Šitas žmogus man padėjo daugiausiai, bet dėkoju ir kitiems už pasiūlymus kaip susitvarkyt, bet mes atradome kame problema. Jeigu kamnors iškils tokia pati problema per SAFE MODE ieikite į kompą ir perkraukite jį, turėtu sutvarkyti explorer.exe failą. Ačiū dar kartą. Rakinu.
1 vartotojai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)