Turbūt daugelis esate kvietę taksistą, bet iškvietimas nebuvo priimtas arba taksistas neatvyko. Ši trumpa pamoka paaiškins, ką reikia daryti norint sulaukti kokybiško transporto firmos darbuotojų aptarnavimo.
- Taksistą užtenka iškviesti vieną kartą. Nereikia naudoti /kviesti komandos begalę kartų.
Taip greičiau užsitarnautum išmetimą iš serverio, vietoj to, kad sulauktum taksisto.
- O ką daryti, jei mano iškvietimo niekas taip ir nepriėmė?
Jei kvietimas nebuvo priimtas, yra tikimybė, kad du klientai bandė išsikviesti taksi vienu metu. Tokiu atveju tavo kvietimas buvo pirmasis ir tai reiškia, kad jis taksisto priimtas negalėjo būti. Tai yra vienintelis kartas, kai taksi galima kviesti dar kartą, bet palaukus minimaliai 10 sekundžių.
- Kviečiu taksistus naktį, bet iškvietimo niekas nepriima.
Naktį taksistai būna mažiau aktyvus, todėl iškvietimų priėmimas vėluoja, bet dažnai yra darbuotojų, kurie dirba naktimis su tikslu surinkti kuo daugiau minučių, tam, kad laimėti premiją.
- Taksistas nevažiuoja savo pilnu greičiu ir aš nenoriu švaistyti pinigų.
Ragindamas darbuotoją teiginiu "greičiau" - nieko nepasieksi.
1. Naudodamas komanda /dl patikrink, kokia yra taksisto transporto priemonės būklė. Gal jos greitis yra limituotas dėl prastos būklės ir taksistas čia niekuo dėtas;
2. Apsidairyk ir įsitikink, ar aplink nėra greičio kamerų, kurių taksistas gali bandyti išvengti;
3. Kilus įtarimui, kad taksistas specialiai greitai nevažiuoja, taip užgaišindamas laiką bei kliento pinigus - pranešk direktoriams bei turėk svarius įrodymus.
- Iškviečiau taksi, iškvietimas buvo priimtas, bet taksistas neatvyko.
Tokiu atveju bandykite susisiekti su taksistu. Būna, kad jiems sprogsta transporto priemonės, juos nužudo arba jie miršta nuo alkio. Susisiekus su taksistu, jis Jums būtinai paaiškins kas nutiko, ir praneštų - laukti jo ar kviesti jo kolegą.
Šį pranešimą redagavo DAVID WALLACE: 04 vasario 2024 - 00:02
Atlikti dizaino redagavimo darbai.